TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Pixel Shader 3.0

Nie możesz znaleźć potrzebnej aplikacji, napisz o tym, a na pewno użytkownicy forum postarają się pomóc.

Pixel Shader 3.0

Postprzez Havester » 23 Gru 2008, 14:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


Witam, pilnie poszukuję programu Pixel shader 3.0, potrzebny mi do odpalenia gry Race driver:GRID, za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuję
Havester
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączenie: 05 Cze 2008, 14:16

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez JEDREK » 23 Gru 2008, 14:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


Pixel Shader 3 jest technologią odpowiadającą za wyliczanie koloru pikseli. Aby korzystać z tej technologii musisz mieć kartę która ją obsługuje i zainstalowany DirectX 9.0c. Jaką masz kartę graficzną ?
Ja tu tylko sprzątam... ;)

i5 3570 @ 4,3 GHz + Noctua NH-U12P, Asus P8Z77-V, Corsair DDR3 2x8GB @ 2060MHz CL10 Ven., MSI GTX 1080 8GB, Samsung SSD 850 EVO 1 TB, Samsung DVD SH-222BB, NZXT Tempest, Corsair AX860i 860W, WIN 10 [x64]
Awatar użytkownika
JEDREK
Moderator
Moderator
 
Posty: 1570
Dołączenie: 11 Mar 2006, 19:27
Miejscowość: W ch** daleko z każdej strony xD (51° 24' N, 19° 41' E)
Pochwały: 24
Sprzęt: Komputer PC, Asus ZenFone 5Z

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez nawrok888 » 23 Gru 2008, 15:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/2.0.0.13;MEGAUPLOAD 1.0


najlepiej w Evereście sprawdź jaką masz kartę i kliknij na "aktualizuj sterownik"

pozdro!
Piszę poprawnie po polsku.

Nie dyskutuj z idiotą... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem....
Awatar użytkownika
nawrok888
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 754
Dołączenie: 22 Sie 2007, 19:15
Miejscowość: Inowrocław
Pochwały: 3

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez Havester » 23 Gru 2008, 15:16

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


Mam Gigabyte Radeon X300 128MB
EDIT:
Mam problem. Zainstalowałem tego Everesta i coś tu się nie zgadza. Uruchamiam narzędzie diagnostyczne,i oba programy pokazują inne dane, o co tu chodzi? I gdzie kliknąć aby zaktualizować sterownik? Zobaczcie sami:
Image
Havester
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączenie: 05 Cze 2008, 14:16

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez nawrok888 » 23 Gru 2008, 20:36

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/2.0.0.13;MEGAUPLOAD 1.0


by zaktualizować rozwiń drzewko komputer i kliknij na podsumowanie wyszukaj swoją kartę (powinna być na niebiesko) kliknij na nią i wybierz aktualizuj.....

no masz rację trochę to dziwne, że w everescie masz taka wersję a w narzędziu diag. inną.....nie wiem co może być przyczyną....

pozdro!
Piszę poprawnie po polsku.

Nie dyskutuj z idiotą... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem....
Awatar użytkownika
nawrok888
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 754
Dołączenie: 22 Sie 2007, 19:15
Miejscowość: Inowrocław
Pochwały: 3

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez Havester » 23 Gru 2008, 23:30

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


Klikam na uaktualnienie sterowników, wyskakuje mi taka strona, co robić dalej?
Kod: Zaznacz wszystko
http://tw.giga-byte.com/VGA/Support/Driver/Driver_List.htm
Havester
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 16
Dołączenie: 05 Cze 2008, 14:16

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez murarz777 » 30 Gru 2008, 00:26

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


Pixel Shader v2.0
To jest wersja która obsługuje Twoja karta.
Człowiek, który porusza się w tłumie, nie dojdzie dalej niż inni. Ten, który chodzi samotnie, może znaleźć się tam gdzie jeszcze nikogo nie było.
Awatar użytkownika
murarz777
Zacny pisarz
Zacny pisarz
 
Posty: 1405
Dołączenie: 09 Lip 2007, 01:51
Miejscowość: nie wiem
Pochwały: 3

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez moskins » 21 Sty 2009, 13:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5


witam !!! zrobiłem wszystko co tu przeczytałem aktualizowałem sterownik ściągnełem everesta i lipa i NFS pro street nie chce odpalić . karte mam geforce 6200 i direkt x 9 a mimo to nie śmiga mi giera co jest co mam zrobić
moskins
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 21 Sty 2009, 12:45

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez mati75 » 21 Sty 2009, 16:06

PostUA: Opera/9.63 (Windows NT 6.0; U; pl) Presto/2.1.1


ta karta również ma Pixel Shader 2.0 więc na niej nfs nie uruchomisz
mati75
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 51
Dołączenie: 19 Paź 2008, 18:48
Pochwały: 3

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez Piskorz » 01 Mar 2009, 20:19

PostUA: Opera/9.63 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


też mam podobny problem, związany z grą, temat: viewtopic.php?f=4&t=17536&p=97503&hilit=pixel#p97188

wchodzę w Everest>Komputer>Podsumowanie>klikam na kartę graficzną>aktualizuj sterownik no i odsyła mnie na stronę
http://support.intel.com/support/graphics/

Image
no i kurcze nie wiem co wybrać, jak zaktualizować kartę. możecie pomóc?
I'll be the greatest fan of your life
Windows Xp Home Edition + Service Pack 3
Procesor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T5450 1.66GHz
Dysk fizyczny: TOSHIBA MK1646GSX (149 GB, IDE)
Stacja Dysków: MATSHITA DVD-RAM UJ870PC
Karta wideo: Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family (128 MB)
Karta sieci bezprzewodowej: Intel(R) Pro/Wireless 3945ABG Network Connection
Awatar użytkownika
Piskorz
Postujący
Postujący
 
Posty: 340
Dołączenie: 22 Mar 2008, 09:36
Pochwały: 5

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez Piskorz » 18 Mar 2009, 23:25

PostUA: Opera/9.63 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


JEDREK napisał(a):Pixel Shader 3 jest technologią odpowiadającą za wyliczanie koloru pikseli. Aby korzystać z tej technologii musisz mieć kartę która ją obsługuje i zainstalowany DirectX 9.0c.



moja karta graficzna: Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family (128 MB)
Mobile Intel(R) GMA X3100

jak/gdzie sprawdzić czy obsługuje ona Pixel Shader 2.0?
I'll be the greatest fan of your life
Windows Xp Home Edition + Service Pack 3
Procesor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T5450 1.66GHz
Dysk fizyczny: TOSHIBA MK1646GSX (149 GB, IDE)
Stacja Dysków: MATSHITA DVD-RAM UJ870PC
Karta wideo: Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family (128 MB)
Karta sieci bezprzewodowej: Intel(R) Pro/Wireless 3945ABG Network Connection
Awatar użytkownika
Piskorz
Postujący
Postujący
 
Posty: 340
Dołączenie: 22 Mar 2008, 09:36
Pochwały: 5

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez mati75 » 21 Mar 2009, 12:17

PostUA: Opera/9.64 (Windows NT 6.0; U; pl) Presto/2.1.1


ta karta obsługuje
mati75
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 51
Dołączenie: 19 Paź 2008, 18:48
Pochwały: 3

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez Piskorz » 22 Mar 2009, 19:46

PostUA: Opera/9.63 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


a możesz mi powiedzieć czy obsługuje wersję 2.0?

na wikipedi znalazłem tabelkę z Vertex/Pixel Shader
http://pl.wikipedia.org/wiki/Shader
trochę tego jest, możesz napisać czy obsługuje którą kolwiek wersję?
I'll be the greatest fan of your life
Windows Xp Home Edition + Service Pack 3
Procesor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T5450 1.66GHz
Dysk fizyczny: TOSHIBA MK1646GSX (149 GB, IDE)
Stacja Dysków: MATSHITA DVD-RAM UJ870PC
Karta wideo: Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family (128 MB)
Karta sieci bezprzewodowej: Intel(R) Pro/Wireless 3945ABG Network Connection
Awatar użytkownika
Piskorz
Postujący
Postujący
 
Posty: 340
Dołączenie: 22 Mar 2008, 09:36
Pochwały: 5

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez biegal » 12 Kwi 2009, 13:10

PostUA: Opera/9.61 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1


Ja mam karte GeForce 7300 GS i kiedy odpalam gre Bully: Scholarship Edition po jakims czasie grania wywala mi błąd bully.exe i pyta o wysłanie raportu o błędach, kiedy chce włączyć ponownie pisze "Bully requires a 32 bit display and vertex and pixel shader model 3.0 support." O co chodzi ?
biegal
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 12 Kwi 2009, 13:06

Re: Pixel Shader 3.0

Postprzez emal20 » 15 Kwi 2009, 18:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.8) Gecko/2009032609 Firefox/3.0.8


Ja mam kartę Intel 82945G Express Chipset Family. Czy obsługuje ona Pixel SHader 3.0. Jest mi on potrzebny do odpalenia gry Pekin 2008.
emal20
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączenie: 15 Kwi 2009, 18:47

Następna

Powróć do Poszukiwani!

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron