TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z Chrome, IE, częsty brak odpowiedzi

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Problem z Chrome, IE, częsty brak odpowiedzi

Postprzez Nuibari » 04 Sie 2015, 16:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:39.0) Gecko/20100101 Firefox/39.0


Witam. Miałam problem z przeglądarką Google - na początku niektóre strony nie wczytywały się, muliła, ostatnimi dniami nie dało się jej w ogóle otworzyć. Postanowiłam zatem przeinstalować przeglądarkę. Z odinstalowywaniem buł problem ale dało radę, aplikacja instalacyjna zawiesza się na etapie "przygotuj się". Internet explorer nie odpowiada już przy ładowaniu strony startowej. Obecnie przeglądarka, która działa to Mozilla. Komputer skanowany wielokrotnie przy pomocy AVG, żadnych zagrożeń, wirusów, itp. nie wykrywa. Przy pomocy AVG PC TuneUp przeczyszczony, ale żadnych efektów nie widać.
Nuibari
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 04 Sie 2015, 16:43

Re: Problem z Chrome, IE, częsty brak odpowiedzi

Postprzez mateo8898 » 07 Sie 2015, 15:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:39.0) Gecko/20100101 Firefox/39.0


Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Problem z Chrome, IE, częsty brak odpowiedzi

Postprzez Nuibari » 10 Sie 2015, 22:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:39.0) Gecko/20100101 Firefox/39.0


Nuibari
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 04 Sie 2015, 16:43

Re: Problem z Chrome, IE, częsty brak odpowiedzi

Postprzez mateo8898 » 11 Sie 2015, 22:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:39.0) Gecko/20100101 Firefox/39.0


Odinstaluj MyPC Backup, Skype Packages. Następnie wklej do notatnika:
Task: {0429CDDA-B079-4B85-9D52-37F3083D16D9} - System32\Tasks\SaveSenseLiveUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe [2014-01-25] (SaveSense) <==== ATTENTION
C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive
Task: {8A41B539-D0EA-4283-90EA-90AE26C878A7} - System32\Tasks\SaveSenseLiveUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe [2014-01-25] (SaveSense) <==== ATTENTION
Task: {B7992C36-12AA-4E1E-B59E-EB9F69DF1DE1} - System32\Tasks\BitGuard => Sc.exe start BitGuard <==== ATTENTION
Task: C:\WINDOWS\Tasks\SaveSenseLiveUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe <==== ATTENTION
Task: C:\WINDOWS\Tasks\SaveSenseLiveUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe <==== ATTENTION
HKLM-x32\...\Run: [BCSSync] => C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe [89184 2012-11-05] (Microsoft Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [QuickTime Task] => C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe [421888 2014-10-02] (Apple Inc.)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [334896 2015-06-08] (Oracle Corporation)
AppInit_DLLs: c:\progra~3\bitguard\271769~1.27\{c16c1~1\loader.dll => c:\progra~3\bitguard\271769~1.27\{c16c1~1\loader.dll File not found
HKU\S-1-5-21-1345483213-1935103832-3467478511-1002\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.doko-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=BACC16FD52A32EA6&affID=125839&tsp=5037
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1345483213-1935103832-3467478511-1002 -> {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.doko-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=BACC16FD52A32EA6&affID=125839&tsp=5037
BHO: No Name -> {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} -> No File
BHO-x32: SaveSense -> {71e129ff-6c2a-4984-818c-7e2c998b8d99} -> C:\Users\Krystian\AppData\Local\SaveSense\SaveSenseIE.dll [2014-01-07] (SaveSense)
BHO-x32: No Name -> {95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} -> No File
Toolbar: HKLM - No Name - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
FF Plugin-x32: @tools.updaterss.com/SaveSenseLive Update;version=3 -> C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll [2014-01-25] (SaveSense)
FF Plugin-x32: @tools.updaterss.com/SaveSenseLive Update;version=9 -> C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\1.3.23.0\npGoogleUpdate3.dll [2014-01-25] (SaveSense)
FF SearchPlugin: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\browser\searchplugins\safeguard-secure-search.xml [2015-07-17]
S2 savesenselive; C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe [146920 2014-01-25] (SaveSense)
S3 savesenselivem; C:\Program Files (x86)\SaveSenseLive\Update\SaveSenseLive.exe [146920 2014-01-25] (SaveSense)
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Illidan