TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z DLL

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Problem z DLL

Postprzez mlekor » 04 Cze 2016, 12:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/50.0.2661.102 Safari/537.36


Witam i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu

Od kilku dni wyskakuje mi błąd RunDLL: Wystąpił problem podczas uruchamiania pliku ChronologyTrifuraction.dll. Nie można odnaleźć określonego modułu.

http://www.wklej.eu/index.php?id=2f7b51d7be FRST
http://www.wklej.eu/index.php?id=9bf4eb1aa8 Addition
http://www.wklej.eu/index.php?id=0e59dd4368 Shortcut

Z góry dziękuję
mlekor
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 04 Cze 2016, 12:10

Re: Problem z DLL

Postprzez mateo8898 » 04 Cze 2016, 12:48

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:46.0) Gecko/20100101 Firefox/46.0


Odinstaluj PriceFountain. Następnie wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [596528 2015-12-22] (Oracle Corporation)
Task: {138BC9F8-6A05-47BE-816B-53E7B4556BFC} - System32\Tasks\simsiBlithersProsecutionV2 => Rundll32.exe ChronologyTrifurcation.dll,main 7 1 <==== UWAGA
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Problem z DLL

Postprzez mlekor » 04 Cze 2016, 13:09

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/50.0.2661.102 Safari/537.36


fixlog.txt.
Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja:03-06-2016
Uruchomiony przez simsi (2016-06-04 12:57:47) Run:1
Uruchomiony z C:\Users\simsi\Downloads
Załadowane profile: simsi (Dostępne profile: simsi)
Tryb startu: Normal
==============================================

fixlist - zawartość:
*****************
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [596528 2015-12-22] (Oracle Corporation)
Task: {138BC9F8-6A05-47BE-816B-53E7B4556BFC} - System32\Tasks\simsiBlithersProsecutionV2 => Rundll32.exe ChronologyTrifurcation.dll,main 7 1 <==== UWAGA
EmptyTemp:
*****************

HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched => Wartość pomyślnie usunięto
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{138BC9F8-6A05-47BE-816B-53E7B4556BFC} => klucz nie znaleziono.
C:\WINDOWS\System32\Tasks\simsiBlithersProsecutionV2 => nie znaleziono.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\simsiBlithersProsecutionV2 => klucz nie znaleziono.
EmptyTemp: => 848.1 MB danych tymczasowych Usunięto.


System wymagał restartu.

==== Koniec Fixlog 12:58:10 ====


http://wklej.eu/index.php?id=d06922925b FRST
http://wklej.eu/index.php?id=5f01d4bebd Addition
http://wklej.eu/index.php?id=37bc00c7c7 Shortcut

po restarcie błąd już się nie wyświetlił
mlekor
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 04 Cze 2016, 12:10

Re: Problem z DLL

Postprzez mateo8898 » 04 Cze 2016, 13:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:46.0) Gecko/20100101 Firefox/46.0


W takim razie kroki końcowe, wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)


Autor postu otrzymał pochwałę
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Problem z DLL

Postprzez mlekor » 04 Cze 2016, 14:02

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/50.0.2661.102 Safari/537.36


Zrobione, dzięki wielkie za pomoc
mlekor
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 04 Cze 2016, 12:10


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron