TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Problem z działaniem komputera - log w OTL

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Problem z działaniem komputera - log w OTL

Postprzez marekpak » 22 Paź 2014, 17:42

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/38.0.2125.101 Safari/537.36 OPR/25.0.1614.50


Dzień dobry.
problem z działaniem komputera.
poniżej log z OTL
Proszę o pomoc

http://www.wklej.eu/index.php?id=5f473637c5

pozdrawiam
marekpak
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 22 Paź 2014, 17:35

Re: log w OTL

Postprzez mateo8898 » 22 Paź 2014, 22:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0


Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: log w OTL

Postprzez marekpak » 23 Paź 2014, 10:16

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0


http://www.wklej.eu/index.php?id=0a1bce1e79

http://www.wklej.eu/index.php?id=0082198fa7

Z GMEREM mi się nie udało.
niestety po uruchomieniu mój WIN 8 pokazuje mi "blue screen" i sys się restartuje.
Wyłączyłęm wcześniej wszystkie emulacje itd


Pozdrawiam
marekpak
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 22 Paź 2014, 17:35

Re: log w OTL

Postprzez mateo8898 » 23 Paź 2014, 10:37

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0


Miałeś podać logi z FRST, a nie z UsbFix... Do poprawy.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: log w OTL

Postprzez marekpak » 23 Paź 2014, 11:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0


marekpak
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 22 Paź 2014, 17:35

Re: log w OTL

Postprzez mateo8898 » 23 Paź 2014, 12:10

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0


W AdwCleaner -> Odinstaluj

Znasz ten program:
HoyaiLink

?
Jeśli nie to odinstaluj. Następnie:
Wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [RTHDVCPL] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe [12936848 2012-07-13] (Realtek Semiconductor)
HKLM-x32\...\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] => C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 10.0\Reader\Reader_sl.exe [40312 2013-12-18] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [959904 2013-11-21] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [RemoteControl10] => C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe [91432 2012-03-28] (CyberLink Corp.)
HKLM-x32\...\Run: [CLMLServer] => C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe [104936 2008-07-18] (CyberLink)
HKLM-x32\...\Run: [UpdateP2GoShortCut] => C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe [210216 2008-09-24] (CyberLink Corp.)
HKLM-x32\...\Run: [RemoteControl] => C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe [87336 2008-04-02] (Cyberlink Corp.)
HKLM-x32\...\Run: [LanguageShortcut] => C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD\Language\Language.exe [62760 2008-02-22] ()
HKLM-x32\...\Run: [UpdatePPShortCut] => C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerProducer\MUITransfer\MUIStartMenu.exe [222504 2008-01-04] (CyberLink Corp.)
HKLM-x32\...\Run: [UpdatePSTShortCut] => C:\Program Files (x86)\CyberLink\DVD Suite\MUITransfer\MUIStartMenu.exe [210216 2008-10-22] (CyberLink Corp.)
HKLM-x32\...\Run: [HP Software Update] => C:\Program Files (x86)\Hp\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [49208 2011-10-28] (Hewlett-Packard)
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [ISUSScheduler] => C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe [81920 2005-08-11] (Macrovision Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [271744 2014-09-26] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-21-4026833680-1946246447-920437213-1002\...\Run: [ISUSPM Startup] => "C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe" -startup
Startup: C:\Users\Zosiadek1\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Tworzenie wycinków ekranu i uruchamianie programu OneNote 2007.lnk
Toolbar: HKLM - No Name - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - No File
Toolbar: HKLM - No Name - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} - No File
S3 ewusbmbb; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ewusbwwan.sys [X]
S3 ewusbnet; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ewusbnet.sys [X]
S3 ew_hwusbdev; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [X]
S3 ew_usbenumfilter; \SystemRoot\System32\drivers\ew_usbenumfilter.sys [X]
S3 huawei_enumerator; \SystemRoot\System32\drivers\ew_jubusenum.sys [X]
S3 hwdatacard; \SystemRoot\system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X]
U0 msahci; No ImagePath
C:\ProgramData\SetStretch.exe
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: log w OTL

Postprzez marekpak » 23 Paź 2014, 13:36

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0


marekpak
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 22 Paź 2014, 17:35

Re: Problem z działaniem komputera - log w OTL

Postprzez mateo8898 » 23 Paź 2014, 22:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0


Wklej do notatnika:
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [[email protected]] - C:\Program Files\McAfee\MSK
2014-10-23 09:32 - 2014-10-23 09:35 - 00000000 ____D () C:\AdwCleaner
2014-10-22 16:12 - 2014-10-22 16:12 - 00743264 _____ ( ) C:\Users\Zosiadek1\Downloads\Opera(12614)-dp.exe
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix.

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Zainstaluj -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... hecky.html
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Problem z działaniem komputera - log w OTL

Postprzez marekpak » 24 Paź 2014, 16:14

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0


dzień dobry

zrobiłem tak jak radziłeś.

Niestety problem nadal występuje.

Po włączeniu przeglądarki (FF, Opera, IE) wszystko jest ok, ale po 10 min przeglądarka się zawiesza. Komputer tez.
Nie da się wtedy przewijać paska nawigacji ani normalnie pracowac.
Przestają działać wtyczki (np wywalają się filmiki na YouTube)

Czy jeszcze coś możesz doradzić?
marekpak
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 22 Paź 2014, 17:35

Re: Problem z działaniem komputera - log w OTL

Postprzez mateo8898 » 24 Paź 2014, 18:23

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:33.0) Gecko/20100101 Firefox/33.0


Odinstaluj na próbę Avasta.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron