TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic pobr

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Re: Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic

Postprzez mateo8898 » 27 Wrz 2014, 22:59

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0


A sprawdź, czy problem występuje w trybie awaryjnym z obsługą sieci.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic

Postprzez ZPlayer » 27 Wrz 2014, 23:16

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.124 Safari/537.36


Przepraszam za swoją indolencję, jednak to mnie przerasta. Klikanie F8 i przytrzymywanie nie zadziałało jakkolwiek. Tak, mam włączone przyciski "F".
Natomiast przypominam, że w IE i Mozzili problem ten nie występuje - wszystko działa prawidłowo.
ZPlayer
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 27 Wrz 2014, 13:28

Re: Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic

Postprzez mateo8898 » 27 Wrz 2014, 23:21

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0


Dobra, to inaczej. Odinstaluj Chrome, ale za pomocą Revo Uninstaller`a -> https://www.instalki.pl/download/programy/windows/narzedzia/narzedzia-systemowe/revo-uninstaller/ w trybie Zaawansowanym (usuń wszystkie znalezione przez program pozostałości) i zainstaluj ponownie.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic

Postprzez ZPlayer » 28 Wrz 2014, 15:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.124 Safari/537.36


Zrobiłem tak, zaznaczyłem te pliki w rejestrze, które miały coś wspólnego z Chromem. Niestety nic ta reinstalacja nie pomogła..

AD: Znowu dodało rozszerzenie Kaspersky Protection...
ZPlayer
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 27 Wrz 2014, 13:28

Re: Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic

Postprzez mateo8898 » 28 Wrz 2014, 19:17

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0


Windows + R -> regedit -> przejdź do:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Attachments

i w "ScanWithAntivirus" zmień na 1. Restart.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic

Postprzez ZPlayer » 28 Wrz 2014, 21:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.124 Safari/537.36


Dziwne, bo robiłem to na początku, ale nie zadziałało, a teraz działa! Dziękuję Ci bardzo! Już byłem skłonny rebootować system. Zadam dodatkowo pytanie off-topic: raczej przydało by się mojemu komputerowi czyszczenie? Jakim programem?
ZPlayer
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 27 Wrz 2014, 13:28

Re: Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic

Postprzez mateo8898 » 28 Wrz 2014, 21:10

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:32.0) Gecko/20100101 Firefox/32.0


Właśnie do tego zmierzam. Zresztą komendą w FRST wyczyściliśmy pliki tymczasowe itp, sporo tego było:
EmptyTemp: => Removed 11.6 GB temporary data.


Usuń folder C:\FRST

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Zainstaluj -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... hecky.html

Odinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 9.5.1

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.html

Użyj tego -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... mover.html (wiem, że już wcześniej z niego korzystałeś, ale wtedy system był zainfekowany, więc jego praca mogła być zakłócona).
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Skanowanie antywirusowe nie powiodło się - nie mogę nic

Postprzez ZPlayer » 29 Wrz 2014, 17:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.124 Safari/537.36


Bardzo dziękuję za pomoc :) Naprawiłem, co potrzebowałem, przy okazji część rzeczy, o których nie myślałem(typu istarsurf.com uruchamiające się przy starcie IE). Dodatkowo się trochę nauczyłem, bardzo dziękuję :)
ZPlayer
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączenie: 27 Wrz 2014, 13:28

Poprzednia

Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]