TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

6280-problem

Tematy związane z telefonią komórkową.

6280-problem

Postprzez mateusz x man » 18 Kwi 2008, 21:51

PostUA:


Siemka. Mam problem. Mam nokię 6280. Nie chce się w niej włączyć aparat, a następnie telefon się wiesza. Chciałem przeskanować ją antyvirem ale podczas tej operacji resetuje mi się komputer. Później wywala komunikat że windows odzyskał sprawność po błędzie. Co z nią można zrobić?
Z góry dzięki.
Pozdro
mateusz x man
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 750
Dołączenie: 09 Cze 2007, 13:15
Miejscowość: Kielce
Pochwały: 2

Postprzez kamuflasz » 19 Kwi 2008, 00:04

PostUA:


Jest kilka możliwości
1. Soft nawalił
2. Nawaliła Taśma
3. Nawalił sam moduł foto

Wykluczam tutaj wirusy prędzej będzie to jedna z wyżej wymienionych opcji.
Jesteś Polakiem?? Szanuj swój język ojczysty !!!
Błędy się zdarzają każdemu ale nie 4 w jednym krótkim zdaniu :D

w razie wątpliwości skorzystaj z https://sjp.pwn.pl/
Awatar użytkownika
kamuflasz
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 889
Dołączenie: 04 Mar 2005, 13:06
Miejscowość: Zielona Góra
Pochwały: 1

Postprzez mateusz x man » 19 Kwi 2008, 14:45

PostUA:


Czyli jedynym jak na razie rozwiązaniem jest wgranie nowego softa?
mateusz x man
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 750
Dołączenie: 09 Cze 2007, 13:15
Miejscowość: Kielce
Pochwały: 2

Postprzez kamuflasz » 19 Kwi 2008, 15:36

PostUA:


Tak mi się wydaje, zawieszanie się telefonu może być spowodowane awarią softu chyba, że dziwnie reaguje na uszkodzenia mechaniczne tego urządzenia nic nie jest wykluczone i wymaga sprawdzenia.
Jesteś Polakiem?? Szanuj swój język ojczysty !!!
Błędy się zdarzają każdemu ale nie 4 w jednym krótkim zdaniu :D

w razie wątpliwości skorzystaj z https://sjp.pwn.pl/
Awatar użytkownika
kamuflasz
Aktywny w piśmie
Aktywny w piśmie
 
Posty: 889
Dołączenie: 04 Mar 2005, 13:06
Miejscowość: Zielona Góra
Pochwały: 1

Postprzez JEDREK » 19 Kwi 2008, 21:03

PostUA:


Może spróbuj zaktualizować oprogramowanie
Ja tu tylko sprzątam... ;)

i5 3570 @ 4,3 GHz + Noctua NH-U12P, Asus P8Z77-V, Corsair DDR3 2x8GB @ 2060MHz CL10 Ven., MSI GTX 1080 8GB, Samsung SSD 850 EVO 1 TB, Samsung DVD SH-222BB, NZXT Tempest, Corsair AX860i 860W, WIN 10 [x64]
Awatar użytkownika
JEDREK
Moderator
Moderator
 
Posty: 1570
Dołączenie: 11 Mar 2006, 19:27
Miejscowość: W ch** daleko z każdej strony xD (51° 24' N, 19° 41' E)
Pochwały: 24
Sprzęt: Komputer PC, Asus ZenFone 5Z

Postprzez rumun » 04 Maj 2008, 15:13

PostUA:


Jeżeli masz oryginalny kabelek USB możesz samodzielnie bezpiecznie zaktualizować oprogramowanie w telefonie. Potrzebujesz programu Nokia Software Updater, dostępny jest on w języku polskim:

http://www.instalki.pl/programy/downloa ... dater.html
Programy, Gry, Download https://www.instalki.pl/
Sklep z oprogramowaniem https://www.vebo.pl/
Windows 7 https://windows7.pl/
Awatar użytkownika
rumun
Administrator
Administrator
 
Posty: 1499
Dołączenie: 10 Maj 2004, 20:52
Miejscowość: PL
Pochwały: 14


Powróć do Telefonia komórkowa - GSM, UMTS, WiMAX, LTE

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]