Rozwiązanie antyspamowe dostarczone wraz z
Bitdefender Internet Security 2015 jest dosyć intuicyjne i skuteczne. Zarządzanie niechcianymi wiadomościami z poziomu klienta poczty e-mail nie powinno stanowić większego problemu. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek na podstawie pracy z programem
Mozilla Thunderbird.
I. STARTPo instalacji pakietu IS, podczas uruchamiania Thunderbirda, aplikacja zapyta o pozwolenie instalacji rozszerzenia Bitdefender Antispam Toolbar. Dodanie danego pluginu ułatwi zarządzanie niechcianymi wiadomościami. W każdej chwili istnieje możliwość wyłączenia wtyczki.
Menu Narzędzia Dodatki Rozszerzenia Przycisk włącz/wyłącz
- Bitdefender-antispam-toolbar
- Bitdefender-antispam-toolbar.jpg (56.33 KiB) Obejrzany 20915 razy
Wyłączenie toolbara (do czasu następnego uruchomienia klienta poczty) możliwe jest z poziomu:
Menu Widok - Paski narzędzi Bitdefender Pasek Narzędziowy Antyspam (odznacz)II. USTAWIENIADomyślnie SPAM będzie
przenoszony do folderu Spam, który znajduje się w Koszu.
- Bitdefender folder spam
- Bitdefender-folder-spam.jpg (114.9 KiB) Obejrzany 20915 razy
Aby wiadomości oznaczone jako [spam] znajdowały się w folderze
Odebrane, należy na pasku Antyspam kliknąć w:
Ustawienia Ustaw. Paska narzędzi i odznaczyć
Przenieś wiadomości do folderu 'Elementy usunięte'. OK
- Bitdefender antispam ustawienia
- Bitdefender-antispam-ustawienia.jpg (35.29 KiB) Obejrzany 20915 razy
W takim przypadku niechciane wiadomości zaczną pojawiać się w katalogu
Odebrane, będą również oznaczone
jako przeczytane.
- Bitdefender spam oznaczenie
- Bitdefender-spam-oznaczenie.jpg (83 KiB) Obejrzany 20915 razy