Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Błąd o treści: "W tej chwili nie można wyłączyć połączenia"

07 Sty 2010, 23:27

Witam,

Jestem nowym użytkownikiem na forum, także z okazji pierwszego posta, chciałbym wszystkich pozdrowić ;-)
Mój problem widziałem już w Internecie, jednak nie mogłem znaleźć konkretnego rozwiązania. Otóż, podczas wchodzenia do Połączeń sieciowych klikam na bieżące połączenie i klikam "Wyłącz". Wyskakuje błąd o treści:

Kod:
W tej chwili nie można wyłączyć połączenia. Być może to połączenie korzysta z jednego lub więcej protokołów nie obsługujących standardu Plug-And-Play lub zostało zainicjowane przez innego użytkownika lub konto systemowe.


Chciałbym zaznaczyć, że wcześniej bez problemu mogłem rozłączać i ponownie włączać to połączenie. Kaspersky Anti-Virus nic nie znalazł. Anti-Malware znalazł, ale usunął te elementy.

Anti-Malwere:
http://www.wklej.eu/index.php?id=b9b6e6723b

HiJackThis:
http://www.wklej.eu/index.php?id=cf3f0f69a6

ComboFix:
http://www.wklej.eu/index.php?id=9eb75c3ed1

Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu oraz jeśli są jakieś inne - o jakieś rady.
Pozdrawiam, Fumar

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

08 Sty 2010, 15:50

To co znalazł Malwarebytes to tylko jakiś strzęp w rejestrze, i pozostałości w punktach przywracania.

Log z Combofixa ucięty, wrzuć go na [strona nie jest już dostępna] lub [strona nie jest już dostępna]

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

09 Sty 2010, 15:54

Rzeczywiście, nie zauważyłem że zjadło.

Kod:
http://wklej.to/mffx
http://wklej.to/DnNp


Może teraz jest ktoś w stanie mi pomóc? :-)

P.S. Dzięki ;-)

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

09 Sty 2010, 19:07

Odinstaluj Winamp Toolbar

Wklej do notatnika:
Kod:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"MSMSGS"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"FLMOFFICE4DMOUSE"=-
"ATIPTA"=-
"StartCCC"=-
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"Adobe ARM"=-
"WinampAgent"=-

Plik -> Zapisz jako -> Ustaw rozszerzenie z TXT na Wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą FIX.REG -> uruchom utworzony plik i potwierdź

W logach nic nie ma.

Pobierz OTC uruchom i kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Mój problem widziałem już w Internecie, jednak nie mogłem znaleźć konkretnego rozwiązania. Otóż, podczas wchodzenia do Połączeń sieciowych klikam na bieżące połączenie i klikam "Wyłącz". Wyskakuje błąd o treści:
W tej chwili nie można wyłączyć połączenia. Być może to połączenie korzysta z jednego lub więcej protokołów nie obsługujących standardu Plug-And-Play lub zostało zainicjowane przez innego użytkownika lub konto systemowe.

No faktycznie przyczyn może być sporo, więc napisz może czego już próbowałeś. Czy nie zaczęło się to dziać po zainstalowaniu jakiegoś programu???

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

09 Sty 2010, 21:54

Hej,

Gotowe. Zastanawiam się, ale jakoś nic nie przychodzi mi na myśl, prócz ATI Catalyst. Można usunąć ten program tak, aby zostały tylko sterowniki? Moja karta graficzna to Radeon 9600 Series. A może usnąć to dziadostwo i zainstalować jeszcze raz, ale sam sterownik? Reszta programów wydaje się być ok, chociaż to ATI to pewnie i tak nie groźne... (EDIT, Usunąłem Catalyst, jednak problem nie zniknął)

Od czego zacząłem? Od usuwania właśnie syfu którego nie używam. Odinstalowuje programy które mi są nie potrzebne lub podejrzane. Sprawdziłem system kilkoma antyvirami żeby wykluczyć wirusy.

EDIT: Usunąłem kilka zbędnych programów (wraz z folderami na dysku - pozostałości), przeskanowałem dyski Kasperskym, CCleanerem i Anti-Malware. Następnie znowu usunięcie zbędnych plików przez OTC i profilaktycznie defragmentacja wszystkich 3 partycji i sprawdzenie błędów (ale wcześniej narzędziami Widnowsa "Oczyszczenie dysku" potraktowałem C: D: i E:). To chyba wszystko co zrobiłem wydaje mi się, że wszystko co podejrzane zostało usunięte, ale błąd nadal wyskakuje.

Moja sieć wygląda tak, że mam komputer stacjonarny - do niego podłączony jest router sieci WiFi. W domu z sieci korzystają trzy laptopy i właśnie ten komputer stacjonarny. To właśnie na nim nie mogę "rozłączyć" Internetu. Może to będzie jakaś wskazówka.

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

10 Sty 2010, 13:48

Spróbuj przy wyłączonym antywirusie, firewallu itp.
Zobacz także:
Kod:
http://forum.pclab.pl/lofiversion/index.php?t298147.html
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1211609.html
forum.dobreprogramy.pl/post720377.html

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

10 Sty 2010, 21:25

Hej.

Próbowałem - błąd występuje nadal.
Fora - niestety mi nie pomogły. Usunąłem starą kartę sieciową i próbowałem wyłączyć - niestety bez skutku.
Strasznie jest ten problem uporczywy, bo czasem po prostu wymagany jest restart sieci, a restartować kompa czasem się w ogóle nie opłaca.
Póki co nic nie pomaga, nie wiem w czym tkwi sęk :/

Pozdrawiam!

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

10 Sty 2010, 21:28

Hmm, w takim razie proponuję napisać w innym dziale forum, tam prędzej otrzymasz pomoc

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

11 Sty 2010, 23:46

Dzięki bardzo za chęci! :-)

Re: Proszę o sprawdzenie logów z HiJackThis i Combofix

15 Sty 2010, 18:03

Posiadam router i mam ten sam problem w wyłącz, gdyż mam 2 karty sieciowe z czego jedna wirtualna (tworzy się podczas instalacji sterowników) i przy próbie wyłączenia mam ten sam kłopot, jednak mi się udało wyłączyć w inny sposób. Wejdź w opcje swojej karty sieciowej (poprzez pnel sterowania ->połączenia sieciowe). Kliknij konfiguruj i w tej zakładce kliknij wyłącz. Mi pomogło i nie ma teraz zbędnej karty sieciowej uruchomionej :)
Wyślij odpowiedź