TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Błąd RUNDLL

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Błąd RUNDLL

Postprzez GRX » 23 Sty 2016, 13:35

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0


Przy uruchomieniu komputera wyświetla mi sie bład

Wystąpil bład podczas urachamiania pliku ShuttleIrreprochably.dll
NIe mozna odnalezc okrelsonego modulu.

Instalowalem juz nowego DirectX

OTL:
http://www.wklej.eu/index.php?id=41c6c06f9f

pomożecie?
GRX
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 23 Sty 2016, 13:21

Re: Błąd RUNDLL

Postprzez mifal3 » 23 Sty 2016, 13:39

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/47.0.2526.111 Safari/537.36


witam. "pomożecie? pomożemy :)". ale do rzeczy. teraz stosowany jest FRST http://forum.instalki.pl/frst-otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p164179 oraz GMER http://forum.instalki.pl/frst-otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967.html#p88736. mateo odrzuca logi z Otl. jest przestarzałym programem. poza tym FRST musi być skonfigurowany jak w opisie poradnika zalinkowanym przeze mnie i musisz wkleić 3 logi czyli oprócz podstawowego loga z FRST to jeszcze Shortcut oraz Addition.

pozdrawiam
mifal3
mifal3
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 41
Dołączenie: 29 Sie 2013, 19:15

Re: Błąd RUNDLL

Postprzez GRX » 23 Sty 2016, 16:05

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0


GRX
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączenie: 23 Sty 2016, 13:21

Re: Błąd RUNDLL

Postprzez mateo8898 » 25 Sty 2016, 18:51

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0


Wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\Run: [USB3MON] => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe [292848 2014-02-21] (Intel Corporation)
U4 JavaQuickStarterService; Brak ImagePath
U4 nvsvc; Brak ImagePath
U4 nvUpdatusService; Brak ImagePath
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
U4 WatAdminSvc; Brak ImagePath
U3 uwtcapow; \??\C:\Users\Konrad\AppData\Local\Temp\uwtcapow.sys [X]
Task: {044A6734-E90E-4F8F-B357-B2DC8AB3B5EC} - \Microsoft\Windows\Time Synchronization\SynchronizeTime -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {088482FA-65B8-4E17-9ABF-1DCD48E8D373} - \Microsoft\Windows\Tcpip\IpAddressConflict1 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {09F06BFE-A3C8-40E3-846A-6E6F4000C238} - \Microsoft\Windows\Tcpip\IpAddressConflict2 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {2470470F-2634-478E-B181-571E98A789BB} - \Microsoft\Windows\Multimedia\SystemSoundsService -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {2F57269B-1E09-4E2D-AB1E-B0FDAC7D279C} - \Microsoft\Windows\WindowsBackup\ConfigNotification -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {486D715E-6AA2-44CF-BC48-B6990CBB53C6} - \Microsoft\Windows\Shell\WindowsParentalControlsMigration -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {4C8B01A2-11FF-4C41-848F-508EF4F00CF7} - \Microsoft\Windows\TextServicesFramework\MsCtfMonitor -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5A40E926-9E86-4B89-9CFD-B12311724371} - \Microsoft\Windows\UPnP\UPnPHostConfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5B42DD9C-5A26-4F27-BB95-34603F0997E5} - \Microsoft\Windows\Shell\WindowsParentalControls -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5C0AEEEA-C154-45BE-8499-BEA5F11BAFF6} - \Microsoft\Windows\Defrag\ScheduledDefrag -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {613612BA-897D-44CE-8DC1-8FC283F9FD51} - \Microsoft\Windows\Active Directory Rights Management Services Client\AD RMS Rights Policy Template Management (Automated) -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {72DB7465-BC54-491B-A92A-4637A28C9BBF} - \Microsoft\Windows\AppID\VerifiedPublisherCertStoreCheck -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {994C86AD-A929-4B2C-88A0-4E25A107A029} - \Microsoft\Windows\SystemRestore\SR -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {9979CB83-103A-4105-9E5D-C74B0AF6D198} - \Microsoft\Windows\CertificateServicesClient\UserTask-Roam -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A1D60D55-A6B8-401B-BC05-2938E02DF2F2} - \Microsoft\Windows Defender\MP Scheduled Scan -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A35BB7A6-5F0C-4C9F-8450-2B3BED532D51} - \Microsoft\Windows\WindowsColorSystem\Calibration Loader -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A48CABBF-24C8-4B87-B00F-9261807C3B43} - \Microsoft\Windows\AppID\PolicyConverter -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A6AF9377-77CE-47AB-AD7D-EC32CAD0C82D} - \Microsoft\Windows\Location\Notifications -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {B0CBAB43-44FC-469B-A4CE-87426761FDCE} - \Microsoft\Windows\PerfTrack\BackgroundConfigSurveyor -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C016366B-7126-46CA-B36B-592A3D95A60B} - \Microsoft\Windows\Customer Experience Improvement Program\Consolidator -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C4E8B14A-4159-4C58-BDAD-281DBBFC97E8} - \Microsoft\Windows Defender\MpIdleTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {CA4B8FF2-A4D2-4D88-A52E-3A5BDAF7F56E} - \Microsoft\Windows\Registry\RegIdleBackup -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {CB3D64BF-C0C9-45FF-BFB0-FF1A8F680186} - \Microsoft\Windows\RemoteAssistance\RemoteAssistanceTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {CBBC049B-9427-4836-899C-2BC7AA844D5D} - System32\Tasks\FenceLatviansV2 => Rundll32.exe ShuttleIrreproachably.dll,main 7 1 <==== UWAGA
Task: {D0250F3F-6480-484F-B719-42F659AC64D5} - \Microsoft\Windows\Windows Error Reporting\QueueReporting -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {DA41DE71-8431-42FB-9DB0-EB64A961DEAD} - \Microsoft\Windows\Maintenance\WinSAT -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {E3163C33-301D-4730-A266-5518C5ED3967} - \Microsoft\Windows\Bluetooth\UninstallDeviceTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {FB3C354D-297A-4EB2-9B58-090F6361906B} - \Microsoft\Windows\Power Efficiency Diagnostics\AnalyzeSystem -> Brak pliku <==== UWAGA
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników

cron