Szukasz sterownika? Masz problem? Wszystko związane ze sterownikami itp.

Regulamin forum

1. Przed stworzeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji "Szukaj" (górne menu).

2. Baza sterowników do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Wyślij odpowiedź

Blue Screen

19 Lip 2013, 11:08

Wczoraj robiłem czyszczenie komputera, wgrywałem wszystkie sterowniki, programy itp. na następny dzień z rana chciałem zainstalować sterowniki do mojego procesora AMD Athlon(tm) 64 X2 5200+ 2.71 GHz ale nie znalazłem płytki to pobrałem ze stronki dobre programy, zainstalowałem i nagle zrestartował się komputer i pokazał się niebieski obraz i jedyne co zdąaweżyłem zauważyć to odliczanie do kolejnego restartu i znowu był kolejny restart ale niebieskie okno nie wyskoczyło tylko po prostu czarny ekran nawet monitor się nie chciał włączyć nie jestem jakimś tam informatykiem dlatego piszę ten temat na forum. Następnie poczytałem na wiki o niebieskiem ekranie i prawdopodobnie jest to BSOD (Blue Screen Of Death) i nie wiem co robić podam to co jest chyba najistotniejsze z mojej perspektywy.

System operacyjny - Windows7 Professional (dawny Ultimate)
Karta graficzna - GIGABYTE AMD HD6600 2gb ddr3 (5 msc. temu wymieniona)
Ram - 4gb
zasilacz - 400W
procesor - AMD Athlon(tm) 64 X2 5200+ 2.71 GHz

Odpowiem na wszystkie pytania na które bd. mógł odpowiedzieć, proszę pisać co mam zrobić nie nie zbyt jestem ogarnięty w komputerach :roll:

Re: Blue Screen

19 Lip 2013, 11:23

Sterowniki do procesora?? Ciekawe. Podaj link do nich.
I rozumiem, że systemu nie można uruchomić??

19 Lip 2013, 11:25

http://www.instalki.pl/programy/downloa ... drive.html
tak nie można uruchomić

19 Lip 2013, 11:29

To nie są sterowniki, bo do procków się sterowników nie instaluje, tylko oprogramowanie. Pytanie, czy przestawiałeś coś w tym programie, np. podkręcałeś procesor??

19 Lip 2013, 11:31

nic nie zrobiłem, zainstalowałem ten program i nagle restart komputera i blue screen po restarcie

19 Lip 2013, 11:35