30 Lip 2011, 23:45
30 Lip 2011, 23:56
31 Lip 2011, 11:42
31 Lip 2011, 12:51
:OTL
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@real.com/nsJSRealPlayerPlugin;version=: File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=8: C:\Program Files\Google\Update\1.2.183.29\npGoogleOneClick8.dll File not found
O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] File not found
[2011-07-30 19:00:02 | 000,000,442 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\SyncBack Rodzina.job
[2011-07-25 19:00:02 | 000,000,442 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\SyncBack Zdjecia.job
:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NvCplDaemon"=-
"NvMediaCenter"=-
"SoundMan"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1935655697-573735546-682003330-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"DAEMON Tools Lite"=-
:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]
"ProxyServer" = 213.178.125.37:3128
31 Lip 2011, 13:13
31 Lip 2011, 13:20
BSOD są spowodowane przez jakieś problemy z plikami systemowymi (win32k.sys i ntoskrnl.exe). W celu naprawy uruchom komputer przy użyciu Konsoli odzyskiwania, a następnie uruchom polecenie CHKDSK /r. Jeśli po wykonaniu tego sposobu wszystko nie wróci to normy to nie martw się. Podmienimy pliki innym poleceniem
.
31 Lip 2011, 14:30
31 Lip 2011, 16:22
31 Lip 2011, 17:23
expand X:\i386\ntoskrnl.ex_ C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
31 Lip 2011, 20:30