TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Brak dostępu do strony internetowej

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Brak dostępu do strony internetowej

Postprzez grucher » 23 Sty 2012, 01:56

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1


Witam

Problem tyczy się dostępu do strony internetowej na którą pracuję. Nie mogę się połączyć z serwerem na którym stoi ani przez http ani przez ftp. Poprzez proxy działa. Na innych kompach (w innych sieciach) też, bezproblemowo.
Próbowałem czyszczenia pamięci przeglądarek, plików cookie, pamięci DNS-ów, skanowałem antywirem (avg, avast, f-secure) - nic nie pomaga.

Ostatnio połączałem zewnętrzny dysk na którym był jakiś styf - avast zgłosił mi infekcję pliku autorun.inf. Problem niby został rozwiązany.

Help ;)

Logi:
OTL - http://www.wklej.eu/index.php?id=bcf93d6f47
Extras - http://www.wklej.eu/index.php?id=706eb47ce2
grucher
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 23 Sty 2012, 01:41

Re: Brak dostępu do strony internetowej

Postprzez kominekl » 23 Sty 2012, 12:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1


Wejdź w START -> URUCHOM -> Msconfig -> Usługi -> odznacz usługi -> Windows Defender i NVIDIA display Driver Service.

Następnie podaj raport z Combofix`a (nie można Go używać tak lekkomyślnie), który znajduje się na -> C:\Combofix.txt..

Następnie uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:

:OTL

IE - HKU\S-1-5-21-1983884761-3345120144-2948528010-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyOverride" = *.local
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE: disabled File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=3: C:\Program Files\Google\Update\1.3.21.79\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=9: C:\Program Files\Google\Update\1.3.21.79\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
FF - HKCU\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=3: C:\Users\Grucha\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.79\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
FF - HKCU\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=9: C:\Users\Grucha\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.79\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
[2011-10-17 13:35:21 | 000,002,071 | ---- | M] () -- C:\Users\Grucha\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\875ma1dt.default\searchplugins\absearch-search.xml

:Files
C:\Program Files\Google\Update
C:\Users\Grucha\AppData\Local\Google\Update
C:\$RECYCLE.BIN
C:\Windows\temp
C:\Users\Grucha\AppData\Roaming\f-secure
C:\ProgramData\F-Secure
C:\Windows\tasks\*.job

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NvCplDaemon"=-
"NvMediaCenter"=-
"NvSvc"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1983884761-3345120144-2948528010-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"AlcoholAutomount"=-
"googletalk"=-

:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]


Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania. Następnie podajesz nowe logi z OTL.
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174

Re: Brak dostępu do strony internetowej

Postprzez grucher » 23 Sty 2012, 14:49

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1


1) Win Defendera wyłączyłem, sterowników od NVIDII nie było na liście usług. Wyłączyłem te z zakładki uruchamianie.

2) Log z Combofix:
http://www.wklej.eu/index.php?id=643fdb9c43
po skanie miałem problem z uruchomieniem jakiegokolwiek exe-ka - w praktyce nie uruchamiał się żaden program. Pojawiał się błąd z notką że dostęp do klucza rejestru jest niemożliwy bo został on przygotowany do usunięcia (coś w tym stylu). Pomógł restart kompa.

3) Wykonałem skrypt z OTL, wyniki niżej:
http://www.wklej.eu/index.php?id=5031ca4afb
grucher
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 23 Sty 2012, 01:41

Re: Brak dostępu do strony internetowej

Postprzez mateo8898 » 23 Sty 2012, 15:40

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1


Nie skopiowałeś całego skryptu (zapomniałeś :OTL na początku), przez co nie wszystko się wykonało. W OTL wklej:
:OTL
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE: disabled File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=3: C:\Program Files\Google\Update\1.3.21.79\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=9: C:\Program Files\Google\Update\1.3.21.79\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
FF - HKCU\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=3: C:\Users\Grucha\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.79\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
FF - HKCU\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=9: C:\Users\Grucha\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.79\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
[2011-10-17 13:35:21 | 000,002,071 | ---- | M] () -- C:\Users\Grucha\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\875ma1dt.default\searchplugins\absearch-search.xml

:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"ISUSPM Startup"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"ISUSScheduler"=-
"SunJavaUpdateSched"=-

Klikasz Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Brak dostępu do strony internetowej

Postprzez grucher » 23 Sty 2012, 16:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1


Wykonałem jeszcze raz. Wynik
http://www.wklej.eu/index.php?id=9f9d0a1f11
grucher
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 23 Sty 2012, 01:41

Re: Brak dostępu do strony internetowej

Postprzez mateo8898 » 23 Sty 2012, 16:19

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1


Teraz ok, czekamy na nowe logi robione opcją Skanuj.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Brak dostępu do strony internetowej

Postprzez grucher » 23 Sty 2012, 19:32

PostUA: Opera/9.80 (X11; Linux x86_64; U; pl) Presto/2.7.62 Version/11.01


grucher
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 23 Sty 2012, 01:41

Re: Brak dostępu do strony internetowej

Postprzez mateo8898 » 23 Sty 2012, 22:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1


W OTL wklej:
:OTL

:Services
gupdatem
gupdate

Klikasz Wykonaj skrypt, później Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport (po uruchomieniu odrzuć okres testowy)
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Brak dostępu do strony internetowej

Postprzez grucher » 24 Sty 2012, 14:15

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1


Zrobiłem jak wyżej. Wszystko gra. Swoją drogą już po wykonaniu tego skryptu w OTL w sposób prawidłowy (całkowity) było wszystko ok.
Pytanie jeszcze - co mu dolegało i jak się tego wystrzegać ?
grucher
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 23 Sty 2012, 01:41

Re: Brak dostępu do strony internetowej

Postprzez kominekl » 24 Sty 2012, 15:33

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1


OK. To najprawdopodobniej problem z plikami tymczasowymi (jakieś nieprawidłowości).
Kiedy komputery staną się twoim jedynym życiem, jedynym totemem odstraszającym klątwę nudy, wtedy prędzej czy później granica między tymi dwoma wymiarami zniknie i postacie z Błękitnej Pustki zaczną pojawiać się w Realu. Czasem są twoimi przyjaciółmi. A czasem nie.
Awatar użytkownika
kominekl
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 4530
Dołączenie: 03 Sty 2010, 16:07
Miejscowość: Pasztowa Wola Kolonia
Pochwały: 174


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Brak zarejestrowanych użytkowników