Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
23 Cze 2011, 08:51
Uruchom
OTL w oknie
Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
O2:64bit: - BHO: (McAfee SiteAdvisor BHO) - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - File not found
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (McAfee SiteAdvisor Toolbar) - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - File not found
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-622610939-802740254-3885826518-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No CLSID value found.
O18 - Protocol\Handler\sacore {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - File not found
O35 - HKU\S-1-5-21-622610939-802740254-3885826518-1000..exefile [open] -- "%1" %*
O37 - HKU\.DEFAULT\...exe [@ = exefile] -- "C:\Users\Justyna\AppData\Local\nqu.exe" -a "%1" %*
O37 - HKU\S-1-5-18\...exe [@ = exefile] -- "C:\Users\Justyna\AppData\Local\nqu.exe" -a "%1" %*
[2011-06-22 21:56:36 | 000,000,000 | ---- | M] () -- C:\Users\Justyna\AppData\Local\{C1CC32EB-4989-41E9-AA1D-49F956DE5FB9}
[2011-06-22 21:53:46 | 000,012,844 | -HS- | M] () -- C:\Users\Justyna\AppData\Local\5m8s3jya34avdm8pgfu1f3b3nibw6iu7f8d
[2011-06-22 20:59:41 | 000,012,832 | -HS- | M] () -- C:\Users\Justyna\AppData\Local\578520599
[2011-06-22 20:59:37 | 000,001,046 | ---- | M] () -- C:\windows\tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
[2011-06-22 20:54:48 | 000,012,840 | -HS- | M] () -- C:\ProgramData\5m8s3jya34avdm8pgfu1f3b3nibw6iu7f8d
[2011-06-22 20:25:21 | 000,001,050 | ---- | M] () -- C:\windows\tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
:Commands
[clearallrestorepoints]
[emptytemp]
Klikasz
Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
23 Cze 2011, 13:08
Nie podawaj logu z Gmer bo masz system 64-bitowy.
Pobierz to narzędzie
http://www.wupload.com/file/17854448/ci ... 251258.zip wypakuj i uruchom (uruchamiasz przez prawoklik
Uruchom jako administrator). Następnie zaznacz w nim dwie pierwsze opcje, czyli
Reset Internet Protocol (TCP/IP) oraz
Repair Winsock (Reset Catalog) i kliknij
GO! Po zakończeniu zrestartuj komputer i napisz, czy Internet działa.
23 Cze 2011, 18:18
użyłem wiersza poleceń:
netsh winsock reset catalog
netsh int ip reset reset.log hit
i działa, dzięki za pomoc.
23 Cze 2011, 18:22
To samo by zrobił program, ale ważne, że działa.
W OTL kliknij
SprzątaniePrzeczyść dysk oraz rejestr
CCleanerWykonaj
pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Zainstaluj jakiegoś antywira.
Odinstaluj starą wersję Javy:
Java(TM) 6 Update 23
i zainstaluj najnowszą
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... %29_6.htmlOdinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 9.4.1 - Polish
i zainstaluj najnowszą
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.html
23 Cze 2011, 20:59
wszystko zaktualizowałem, zainstalowałem eset smart. Jeszcze raz dzięki za przejrzenie logów.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.