Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Chyba złapałem coś, z czym nie poradził sobie F-Secure

21 Maj 2009, 08:20

Chyba złapałem coś, z czym nie poradził sobie F-Secure. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Z góry dziękuję!!!
Log ComboFix:
http://www.wklej.eu/index.php?id=e8742ec4b1

Re: Proszę o sprawdzenie loga

21 Maj 2009, 16:16

W logu nic nie widać szkodliwego. Podaj co za plik wykrywa F-Secure. Korzystałeś może z antywira Pandy, bo widać jakieś pozostałości??

Re: Proszę o sprawdzenie loga

21 Maj 2009, 16:19

F-Secure nie wykrywa nic, tylko po pełnym skanie wyłącza się komp i nie ma nowego raportu. Panda pokazała jakiś plik tekstowy i go wywaliłem.
Dzięki za pomoc!!!

Re: Proszę o sprawdzenie loga

21 Maj 2009, 16:24

Zrób jeszcze pełny skan Malwarebytes' Anti-Malware - jak coś znajdzie usuń i daj log

Re: Proszę o sprawdzenie loga

21 Maj 2009, 17:25

Anti - Malware nic nie znalazł. Chyba na prawdę jest czysto.
Wielkie dzięki za pomoc.
Log poniżej:
http://www.wklej.eu/index.php?id=d7d2bad763

Re: Proszę o sprawdzenie loga

21 Maj 2009, 17:27

Powinno być ok :)

Re: Proszę o sprawdzenie loga

21 Maj 2009, 21:37

usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Wykonaj optymalizację autostartu

Pobierz CCleaner
lub
CleanGP
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.

Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.INSTRUKCJA[/quote]

przeskanuj komputer Kaspersky Virusscaner lub Dr.Web Cure It!
gdy będą wirusy pokaż raport
Wyślij odpowiedź