Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.
Wyślij odpowiedź

Czy płyta główna Gigabyte GA-M61S ME-S2 jest kompletna?

27 Paź 2008, 21:24

Witam, nie dawno kupiłem komputer, nie znam się zabardzo na tym sprzęcie od środka, ale czy w tym miejscu (czerwone kółko) nie powinno byc jakiegoś wentylatorka, jak otworzyłem obudowe i dotkłem tego czegoś to było bardzo gorące, na procesorze jest wiatrak stad moje pytanie czy na tym czymś nie powinno być też.

Moja płyta główna to:

Gigabyte GA-M61S ME-S2

AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3600+

Image

ps:.............i wogóle co to jest, pod tym jest drugi procek czy jak :/

Re: czy płyta główna jest kompletna - pomoc

27 Paź 2008, 21:38

To pomarańczowe to radiator. JEgo celem jest chłodzenie chipsetu.
pozdro F

27 Paź 2008, 21:45

W nowych płytach głównych już się chyba w ogóle nie montuje wentylatora. Zamiast niego jest radiator który odprowadza ciepło. W tym wypadku od chipsetu płyty głównej. Tam nie ma drugiego procesora tylko serce płyty głównej-chipset. T coś jak powiadasz kiedy dotknołeś jest gorące i takie ma być ponieważ chipset płyty głównej wytwarza ciepło a radiator je odprowadza czyli chroni przed przegrzaniem czyli ewentualnymi zwisami itp. jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz postaram się odpowiedzić

27 Paź 2008, 22:30

Jest całkowicie kompletna.
santana, montuje się montuje się, zależy od płyty i rozwiązań układu chłodzenia.

28 Paź 2008, 09:48

aaaa, bo wydawalo mi się, że ten radiator też musi byc chłodzony, no ale skoro tak uważacie to tak musi być, ale chyba nie zaszkodziło by danie a ten radiator jakiegoś małego wentylatorka :)
....mam jeszcze parę pytań :)

po 1) jak kupiłem tego kompa to od początku nie działał mi guzik reset, sprawdzałem, ale na płycie głównej wszystki kabelki są podpięte.

29 Paź 2008, 21:45