Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.
Wyślij odpowiedź

dobry laptop

05 Wrz 2007, 16:58

Witajcie przyjaciele
mam duzy problem, na "gwałt" musze kupic dobry laptop, bo mi potrzebny na studia, stacjonarki nie wezme bo bym sie nie uczył tylko grał :grin:

sedno sprawy jest takie : potrzeba mi lap. do neta, pracy biurowej, ogladania filmów
cena, hmmmm max 2000, ale to max, jestem biednym, polskim studentem

i 2 malutkie pytanie, czy warto kupowac laptopy marki Medion, których jest pełno na allegro?? bo podezepoły i ich parametry mi pasyja, ale czy to wytrzyma dłużej niz ............rok??

Pozdrawiam was :)

05 Wrz 2007, 18:36

Nie kupuj Mediona :D Jeżeli twoje fundusze pozwalają tylko na tyle to polecam kupić jakiś firmowy laptop w markecie lub sklepie internetowym. Bez problemu znajdziesz fajną maszynę poniżej 2tys zł.

Przykład:
Fujitsu-Siemens
http://max24.pl/?a=sklep.view&produkt=2 ... V3515AR3PL)&last=sklep&kategoria=137&start=0&order=p&dir=a&f=-1&pF=1600.00&pT=2000.00

ACER
http://www.softon.pl/product_info.php?i ... -VC-L.html
http://www.softon.pl/product_info.php?i ... -044-.html

05 Wrz 2007, 19:05

ACER to ścierw.... Już drugi raz organizują akcje wymiany baterii. A fujitsu jest bardzo trwały. Dell też dobry. A o HP genialny ale drogi.

06 Wrz 2007, 13:01

w media markt jest ARISTO z xp, 512ram, procek 1,7pentium, 60GB, kgraf i muz zintegrowana za 1699 bez winowsa za 1599.

W carefour <czy jakos tak> jest "jakis" FS core2duo, 1024ram, 160GB za 2499!!

06 Wrz 2007, 13:06

Dokładnie, w marketach można trafić na ciekawe oferty. Warto tylko zwrócić uwagę czy notebooki są firmowe czy producenta typu No Name :)

07 Wrz 2007, 15:37

Mac napisał(a):ACER to ścierw.... Już drugi raz organizują akcje wymiany baterii. A fujitsu jest bardzo trwały. Dell też dobry. A o HP genialny ale drogi.

Tu się zgadzam w 100000% Znajomemu też poszła bateria. Cieżko wogóle jest z tymi Acerami.

07 Wrz 2007, 16:36

Dzięki za porady :)