TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

dysk i monitor

Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.

dysk i monitor

Postprzez kolopel » 29 Cze 2007, 01:21

PostUA:

Witam i zdaje sobie sprawe ze dla was pytania które zadam są banalne , ale jestem laikiem i nie mam wyjścia , musze narazic się na śmiesznośc :) tak więc zaczynam: http://www.allegro.pl/item207462616__gamp_super_tanio_monitor_lg_lcd_19_flatron.html
mam ten monitor , chciałbym go jakoś umiejętnie skonfigurować , aby uzyskać jak najlepszy obraz , nie wiem jak... dodam że mam karte graficzną GeForce4 MX 440 with AGP8x , nawet nie wiem jakie sterowniki do tego zassać i jaki direct ( gdzie go wypakować?)

kolejnym problem to: Image
jak rozwiązać ten niecodzienny problem , po kliknieciu pojawia się Image
ta dziwna sytuacja stała się wtedy gdy wypakowałem składniki office'a na partycji e , wtedy pojawiła się ikona jak gdyby był dysk offiec'a włożony w napęd , a przecież to dysk. Prosze o pomoc , nagrodze pochwałą pozdrawiam
kolopel
Forumowicz
Forumowicz

Dołączenie: 08 Wrz 2006, 00:57

Postprzez Bozz » 29 Cze 2007, 10:33

PostUA:

Co do monitora to powinna być płytka ze sterownikami... Jest? DirectX także powinien ale już w systemie [Sprawdź] Tutaj sterowniki do Twojej karty: http://www.nvidia.in/page/geforce4mx.html
A jak klikniesz prawym na partycje E to co się pokazuje?
Awatar użytkownika
Bozz
Moderator
Moderator

Dołączenie: 21 Sie 2006, 14:08
Miejscowość: 49°54' N 21°03' E
Pochwały: 20

Postprzez 1jaa » 29 Cze 2007, 11:11

PostUA:

Wejdź na E: i spakuj wszystkie pliki do jednego katalogu i po kłopocie.