Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
Wyślij odpowiedź

Jak zrobić internet mobilny w laptopie? Proszę o pomoc

09 Cze 2014, 14:47

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. : )

Mam problem, otóż jestem zielony w tych tematach, a już się pogubiłem (jeżeli temat dodałem w nieodpowiednim do tego miejscu, to proszę o przeniesienie:)) , więc proszę Was o pomoc. Wkrótce wyjeżdżam na całe wakacje poza miasto, gdzie nie będę miał internetu, w domu mam internet stacjonarny, także przenieść go niestety nie mogę. W poprzednim komputerze (z windowsem vistą) zakupiłem modem internetowy Option Icon 7.5, kupiłem kartę z Orange i wszystko świetnie śmigało, aczkolwiek po zakupie nowego komputera, ten w windowsie 8 nie chce współpracować z owym modemem. Próbowałem również użyć modemu siostry (jakiś z firmy Huawei) i w oprogramowaniu modemu status był pokazany na "połączono" aczkolwiek utworzyło mi się połączenie szerokopasmowe, które wymagało ode mnie różnych danych, których ani ja, ani siostra nie posiadała, co wiązało się z tym, że internetu dalej nie miałem. :(
Czy istnieje możliwość zakupienia jakiegoś modemu/rutera, który by utworzył mi hotspot w całym domu (tam, gdzie wyjeżdżam na wakacje) aby internet działał zarówno w laptopie, jak i telefonie/tablecie? Otóż zakładam, iż zakupię na allegro kartę z Orange z internetem mobilnym, a nie jestem pewny, jak do końca to wszystko ze sobą powiązać, żeby działało. Ewentualnie jeżeli nie, to czy znacie jakiś dość dobry i cenowo nie drogi modem, który byłby kompatybilny z windowsem 8? Proszę o pomoc.
Z góry przepraszam, jeżeli napisałem coś niezrozumiale, ale starałem się opisać wszystko "na chłopski rozum" : ))

Re: Jak zrobić internet mobilny w laptopie? Proszę o pomoc.

09 Cze 2014, 15:05