Tematy związane z telefonią komórkową.
Zablokowany temat

Jaki telefon wybrać do 350 zł?

06 Lut 2011, 17:53

Witam mam 350 zł i chce kupić telefon najlepiej nokia nie znam się zabardz na tym jaki telefon byłyby najlepszy do ceny 350zł??

Re: Jaki telefon wybrać?

06 Lut 2011, 18:05

Ze swojej strony mogę ci polecić Nokię 6303. Według mojej skromnej opinii, jest to najlepszy telefon w tej cenie. Posiada większość standardowych funkcji, jest też kilka dodatków, które osobiście mnie nie interesowały. Wybrałem ten telefon, ze względu na dwie cechy: brak joysticka (z którym jest zawsze wiele problemów) oraz bardzo duży wyświetlacz (dzięki czemu wszystko dobrze na nim widać z dalszej odległości). Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o tym telefonie, po prostu pytaj.

06 Lut 2011, 18:16

no nawet fajny ale chciałbym usłyszeć od innych jakie oni proponuję mi telefony bo później cchiałbym wybrać najlepszy

06 Lut 2011, 19:21

Ja osobiście mam i używam oraz polecam Nokie n97 mini. Pełna klawiatura,dotyk, pisanie i użytkowanie z telefonu to po prostu czysta przyjemność.

06 Lut 2011, 19:26

eh to telefon nie dla mnie ja wole normalne telefony takie jak Nokię 6303 coś w tym stylu

06 Lut 2011, 19:28

Przyznam Ci się, że też tak myślałem, że zbyt skomplikowany itd. Ale po zakupieniu moje obawy okazały się niesłuszne. Telefon z tej serii jest banalny w obsłudze.

06 Lut 2011, 19:32

tak tylko ta komórka troszkę kosztuje a ja szukam komórki w granicach 300zł :D

06 Lut 2011, 19:37

W porządeczku. Nawiasem mówiąc, można dostać chińską podróbkę tego telefonu (wiem, że pewnie szajs, ale nie używałem podróbki więc nie wiem). A z Nokii w granicach 300zł to polecam Nokia 2690 (mój kumpel bardzo sobie chwali), 2720.

06 Lut 2011, 19:41

no nawet fajne w wyglądzie ta Nokia 2690 jutro pójde do salonu plusa i zobaczymy co gościu mi doradzi

06 Lut 2011, 19:54

To taki zwykły telefon. Bardzo banalny w obsłudze, myślę, że o to Ci chodziło. Jak by coś jeszcze to odśwież temat.