Tutaj możecie pisać o czym się tylko podoba, tematyka dowolna... niekoniecznie związana z oprogramowaniem.
Wyślij odpowiedź

Re: Jesteś nowym użytkownikiem - przywitaj się!

16 Wrz 2014, 22:51

Witam wszystkich bardzo zainteresowała mnie tematyka tego forum instalki więc postanowiłem poświęcić mu nieco więcej czasu... myślę że będe zaglądał częściej ponieważ piszecie na wiele tematów o których chciałbym poczytać

18 Wrz 2014, 13:15

Cześć i czołem wam wszystkim forumowicze! Zarejestrowałem się tutaj więc się postanowiłem przywitać z wami, co o mnie? mam na imię Piotr, mieszkam w przepięknej stolicy, czyli Warszawie, na co dzień pracuję, studiuję podyplomowo:)

18 Wrz 2014, 13:37

Hej wam z tej strony Adam. Studiuję Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wrocławiu. Do tego interesuję się nowymi technologiami i kadrami. Prowadzę nawet blog o kadrach.

20 Wrz 2014, 20:31

Hej witam wszystkich ... bardzo cieszę się że miałam okazje tutaj trafić ... zaglądam już od dłuższego czau i uważam że forum instalki jest naprawdę ok ... A tak w ramach przedstawienia się jestem Jarek z Legnicy a moje największe hobby to sport i komputery ...

21 Wrz 2014, 20:10

cześć wszystkim!! :) jak nie trudno sie domyślić jestem tu nowa :) po pierwsze chce was wszystkich bardzo serdecznie pozdrowić :) moja pasją oprócz komputerów są sporty zimowe :) jestem ogromną fanką skoków narciarskich, a sama jeżdżę na nartach :) kocham też robic zdjęcia :)

22 Wrz 2014, 21:00

Witam wszystkich ... już od jakiegoś czasu mam przyjemność zaglądania na forum instalki i bardzo się cieszę że posłuchałem kolegi i zajrzałem tutaj ... forum bardzo fajnie funkcjonuje i można się dowiedzieć wielu rzeczy

23 Wrz 2014, 11:06

Cześć Wam, jestem Daria. Podglądam to forum już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz postanowiłam się zarejestrować. Myślę, że zabawię tu jakiś czas :)

23 Wrz 2014, 20:41