Szukasz sterownika? Masz problem? Wszystko związane ze sterownikami itp.

Regulamin forum

1. Przed stworzeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji "Szukaj" (górne menu).

2. Baza sterowników do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Wyślij odpowiedź

kamera internetowa Logitech QuickCam v11.7

02 Mar 2010, 23:15

Mam ogromny problem. Dostałam starszy model kamery internetowej Logitech, a mianowicie QuickCam v11.7. Cieszyłam się, że w końcu będę mogła nie tylko rozmawiać ze znajomymi, ale też ich widzieć. Jakież było moje rozczarowanie, gdy po zainstalowaniu sterownika i podłączeniu kamery, nic się nie zmieniło. Tzn. komputer nie widzi kamery, cały czas wyświetla się napis, że kamera nie jest podłączona. I teraz nie wiem czy to przez sterowniki, czy może przez USB chociaż nie sądzę, bo po podłączeniu wyskakuje mi okno, że wykryto nowy sprzęt. Gdyby ktoś mógłby mi pomóc, to byłabym bardzo wdzięczna. Nawet zaczęłam myśleć, że może ta kamera nie działa na USB 2.0. Ehh... już nic nie wiem... Męczę się z tym już 4 godziny i nic. Proszę o pomoc...

Re: kamera internetowa Logitech QuickCam v11.7

03 Mar 2010, 19:24

Jeżeli już zainstalowałaś jakieś sterowniki, to wejdź w Menadżer urządzeń (Start -> Uruchom -> "devmgmt.msc") i sprawdź czy nie ma tam żadnych znaków zapytania przy sprzęcie. Oczywiście sprawdzaj to przy podłączonej kamerze, która ma być włączona.

Re: kamera internetowa Logitech QuickCam v11.7

04 Mar 2010, 20:08

A jeśli jest znak zapytania, a kamera jest włączona?? Już nie wiem co mam robić. Próbowałam już chyba wszystkiego i boję się że po prostu będę musiała ją wywalić do śmieci.

Re: kamera internetowa Logitech QuickCam v11.7

04 Mar 2010, 23:51

Saszka napisał(a):A jeśli jest znak zapytania, a kamera jest włączona?? Już nie wiem co mam robić. Próbowałam już chyba wszystkiego i boję się że po prostu będę musiała ją wywalić do śmieci.


Napisz po ludzku, czy jeżeli podłączasz kamerę do portu USB i włączasz ją, to czy w Menadżerze występuje znak zapytania.
Wyślij odpowiedź