Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.
Wyślij odpowiedź

Karta Graficzna proszę o poradę

29 Mar 2013, 16:29

Witam.
Więc tak... Pewnego dnia chciałem zagrać sobię w League Of Legends i wyskoczył mi błąd, że moja karta graficzna nie obsługuje Pixel Shader 2.0.
Wyczytałem w internecie, że jedynym wyjściem jest kupienie nowej karty graficznej. Więc Pytanie brzmi: Czy Ta Karta Spełni Wymagania LoL'a i innych Gier i czy opłaca mi się ją kupić: http://www.komputronik.pl/product/94431 ... CI_E_.html

Moja aktualna karta Graficzna:
NVIDIA GeForce4 MX 440
64MB
128Bit

Nie znam się na tym xD :)
Proszę o szybką pomoc :)

Re: Karta Graficzna proszę o poradę.

29 Mar 2013, 16:33

Podaj pełny konfig komputera z uwzględnieniem marki i mocy zasilacza.

Ta karta z podanego przez Ciebie linku na pewno nie podejdzie, bo ma złącze PCI-E. A sądząc po starej, masz przestarzałe złącze AGP...

29 Mar 2013, 16:38

Gdzie mogę zobaczyć swój "konfig" komputera i wgl to co potrzebujesz?

@ EDIT Jeżeli możesz znalazłbyś mi kartę co by podeszła i zarzucił link'a? Najlepiej z jakiegoś sklepu internetowego, byłbym bardzo wdzięczny :)

29 Mar 2013, 16:42

Model płyty głównej, ilość pamięci RAM, model procesora. To odczytasz np. w tym programie -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... CPU-Z.html

Co do zasilacza, musisz zajrzeć do środka komputera i odczytać z tabliczki na nim zamieszczonej.

29 Mar 2013, 16:45

Okey, zaraz w Edicie Ci podam to, tylko możesz powiedzieć dokładnie gdzie jest ta tabliczka? xDD :D Jestem zielony

29 Mar 2013, 16:45

Na zasilaczu.

29 Mar 2013, 16:52

Więc tak na zasilaczu mam coś po angielsku coś tam 300W , 230VAC, 50Hz

A co do tego programu, to w której zakładce i co Ci podać mam?; >

Sorrki, że tak to długo i wgl, ale nie ogarniam ; P

29 Mar 2013, 16:56

CPU -> podajesz NAME oraz Core Speed
Mainboard -> podajesz Model
Memory -> podajesz Size

A na zasilaczu nie ma podanej marki??

29 Mar 2013, 17:02

CPU: Name - Intel Celeron , Core Speed - 1703 MHz