Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Komputer długo się uruchamia - log

28 Sty 2009, 23:13

Witam mam ogromną prośbę o sprawdzenie loga z HijackThis ostatnio komputer długo się uruchamia http://www.wklej.eu/index.php?id=d963d6f621
dziękuje i pozdrawiam cieplutko.

Re: prośba o sprawdzenie czy jest ok.

28 Sty 2009, 23:19

R3 - URLSearchHook: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - (no file)

Fix w HijackThis. Instrukcja :arrow: viewtopic.php?f=22&t=13967

Pobierz ComboFix, ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
Kod:
Driver::
MSCSPTISRV
PACSPTISVR
CRVS
SPTISRV
SSScsiSV

Z menu notatnika wybierz Plik :arrow: Zapisz jako :arrow: CFScript.txt.
Przeciągnij i upuść zapisany plik (CFScript.txt) na ikonę ComboFix.exe.
Rozpocznie się usuwanie, program wygeneruje log, dasz go na forum.
Na czas skanowania Combofixem wyłącz wszystkie antywirusy i firewalle.

Re: prośba o sprawdzenie czy jest ok.

29 Sty 2009, 00:39

ok zrobiłem wszystko tak jak napisałeś(przynajmniej tak mi się wydaje) tutaj log z ComboFix http://www.wklej.eu/index.php?id=4cb7dcb68e czy jest ok?

Re: prośba o sprawdzenie czy jest ok.

29 Sty 2009, 19:28

W logu nic nie widzę.

Usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz instalkę Combofixa z dysku.

Przeczyść system i rejestr :arrow: CCleaner

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu :arrow: http://support.microsoft.com/kb/310405/pll

Przeskanuj obszar całego systemu Kaspersky Online Scanner Następnie daj raport na forum.
lub użyj
Dr.WEB CureIt!
Wyślij odpowiedź