Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.
05 Kwi 2012, 10:58
Witam,
dziękuję za pomoc. Na razie laptopa nie oddam na gwarancję bo przed nami święta, czyli przez ten okres laptop będzie gdzieś leżał i z pewnością nic nie będzie z nim robione. Przez okres świąteczny powalczę trochę z nim, może coś się uda zrobić, a jeżeli nie, to po świętach odsyłam laptopa na serwis gwarancyjny.
A co do konsoli odzyskiwania.
Tak jak pisałem wcześniej, nie mam żadnej płyty z windowsem 7.
Z tego co się orientuję to w laptopach jest jakaś ukryta partycja z windowsem 7. I w BIOSie może da się ustawić jakoś bootowanie na tą partycję, czy coś w tym stylu. Jeżeli tak to proszę o dokładne wskazówki jak to zrobić, bo tak jak już pisałem wcześniej, nie znam się kompletnie na BIOSie.
Proszę o dalszą pomoc,
Do zobaczenia .
05 Kwi 2012, 19:53
lubawa napisał(a):Tak jak pisałem wcześniej, nie mam żadnej płyty z windowsem 7.
Z tego co się orientuję to w laptopach jest jakaś ukryta partycja z windowsem 7. I w BIOSie może da się ustawić jakoś bootowanie na tą partycję, czy coś w tym stylu. Jeżeli tak to proszę o dokładne wskazówki jak to zrobić, bo tak jak już pisałem wcześniej, nie znam się kompletnie na BIOSie.
To jest dokładnie to, o czym wcześniej pisałeś:
zrobiłem przywracanie systemu do ustawień fabrycznych( Przy starcie systemu nacisnąłem ALT+F10 i uruchomił się acer eRecovery management - i tam wybrałem przywracanie systemu do ustawień fabrycznych).
06 Kwi 2012, 10:12
Witam,
no ok, ale tak jak pisałem wcześniej przywracanie systemu zatrzymało się na 77% i wyskoczył błąd. Teraz nie mogę uruchomić systemu ponieważ nie został on do końca przywrócony. Co dalej? proszę o pomoc .
Cześć !
06 Kwi 2012, 11:24
Jaki dokładnie błąd??
06 Kwi 2012, 12:02
"Przywracanie nie powiodło się - Kod błędu= 0x45d (WIMApplyImage cannot apply image : The request could not be preformed because of an I/O device error.)"
08 Kwi 2012, 20:02
To wygląda na problem z dyskiem.
09 Kwi 2012, 13:17
To co, jedynie co pozostało to reklamacja. Gwarancja jest na 2 lata także laptop się łapie
Tylko czy serwis gwarancyjny obejmuje moją usterkę i czy nie odeślą mnie z kwitkiem ?
Pozdrawiam.Cześć !
09 Kwi 2012, 16:35
Jeśli to problem z dyskiem to na pewno.
09 Kwi 2012, 19:03
Na pewno co ?
1.Rozpatrzą mój problem i go naprawią.
2.Powiedzą że to nie ich wina i nic nie pomogą ?
09 Kwi 2012, 19:17
Przeskanuj dysk programem mHDD i wklej tutaj odpowiednie zdjęcia wynikowe z tego programu.
09 Kwi 2012, 19:26
No tak, ale ja nie mogę włączyć komputera.
12 Kwi 2012, 18:52
Jeśli nic nie grzebałeś w środku, to czemu by mieli nie uznać reklamacji??
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.