TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Komputer się zawiesza lub pojawia się niebieski ekran - logi

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Komputer się zawiesza lub pojawia się niebieski ekran - logi

Postprzez vinsdom » 18 Cze 2010, 17:16

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Ant.com Toolbar 2.0.1 Firefox 99660250903 layout/2.00231 ( .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0E)


Witam od pewnego czasu mój komputer się zawiesza lub niespodziewanie pojawia się niebieski ekran po czym się restartuje.
Dlatego wykonałem skan :
HijackThis : http://wklej.org/id/352789/
OTL : http://wklej.org/id/352791/
http://wklej.to/7fcL
Proszę o sprawdzenie z góry thx
vinsdom
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączenie: 03 Kwi 2010, 17:20

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 18 Cze 2010, 18:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
SRV - File not found [Disabled | Stopped] -- -- (NetTcpPortSharing)
SRV - File not found [Disabled | Stopped] -- -- (DrWebEngine) Dr.Web Scanning Engine (DrWebEngine)
IE - HKU\S-1-5-21-1960408961-1383384898-725345543-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ask.com/?o=101764&l=dis
[2010-06-01 22:59:25 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\Sebastian\Application Data\mozilla\Firefox\Profiles\rwde4uz8.default\extensions\[email protected]
O2 - BHO: (no name) - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - No CLSID value found.
O2 - BHO: (no name) - {053F9267-DC04-4294-A72C-58F732D338C0} - No CLSID value found.
O2 - BHO: (no name) - {0FB6A909-6086-458F-BD92-1F8EE10042A0} - No CLSID value found.
O2 - BHO: (no name) - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - No CLSID value found.
O2 - BHO: (no name) - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [nwiz] File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1960408961-1383384898-725345543-1003..\Run: [] C:\WINDOWS\System32\kernel.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1960408961-1383384898-725345543-1003..\Run: [AutoConnect] C:\Program Files\AutoConnect\AutoConnect.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1960408961-1383384898-725345543-1003..\Run: [Systems] C:\Windows\Systems.exe File not found
O20 - Winlogon\Notify\WgaLogon: DllName - Reg Error: Value error. - Reg Error: Value error. File not found
O27 - HKLM IFEO\AlphaAV: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\AlphaAV.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\AntispywarXP2009.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\Anti-Virus Professional.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\AntivirusPro_2010.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\Arrakis3.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\bdagent.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\bdreinit.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\bdsubwiz.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\bdtkexec.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\bdwizreg.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\brastk.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\csc.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\egui.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\ekrn.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\gav.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\gbn976rl.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\init32.exe : Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\install.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\install[1].exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\install[2].exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\install[3].exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\install[4].exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\install[5].exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\livesrv.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\mrt.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\msfwsvc.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\MsMpEng.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\msseces.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\OcHealthMon.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\ozn695m5.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\pctsAuxs.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\pctsGui.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\pctsSvc.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\pctsTray.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\pdfndr.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\personalguard: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\personalguard.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\QuickHealCleaner.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\rwg: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\rwg.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\SafetyKeeper.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\SaveArmor.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\seccenter.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\Secure Veteran.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\secureveteran.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\SecurityFighter.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\securitysoldier.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\smart.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\SoftSafeness.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\TrustWarrior.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\uiscan.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\upgrepl.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\vsserv.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\windows Police Pro.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\winss.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\winssnotify.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\WinSSUI.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
O27 - HKLM IFEO\xp_antispyware.exe: Debugger - svchost.exe (Microsoft Corporation)
File not found -- C:\Documents and Settings\Sebastian\Desktop\2560x1600.jpg.
[2010-06-18 16:42:35 | 000,000,286 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\RealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-1960408961-1383384898-725345543-1003.job
[2010-06-18 16:42:28 | 000,000,294 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\RealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-1960408961-1383384898-725345543-1003.job
[2010-06-18 16:42:22 | 000,000,280 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\RealUpgradeLogonTaskS-1-5-21-1960408961-1383384898-725345543-1005.job
[2010-06-13 22:15:28 | 000,000,288 | ---- | M] () -- C:\WINDOWS\tasks\RealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-1960408961-1383384898-725345543-1005.job
[2010-04-01 20:43:07 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Documents and Settings\Sebastian\Application Data\ArcaBit

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"TkBellExe"=-

:Commands
[resethosts]
[emptytemp]

Klikasz Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL + log z GMER
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez vinsdom » 18 Cze 2010, 20:28

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Ant.com Toolbar 2.0.1 Firefox 99660250903 layout/2.00231 ( .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0E)


log z usuwania : podczas usuwania wyskoczył następujący błąd cannot create file C:\WINDOWS\System32\drivers\etc\Hosts.
http://wklej.to/KhqB
Nowy log z OTL : http://wklej.to/QuTX

Pytanie: GMER bardzo zamula kompa mam wydajność procesora 100% po czym sie ścina skanowanie trwa bardzo długo i się wiesza :/ Czy w związku z tym mógłbym przeskanować to innym podanym przez Cb. programem ?
vinsdom
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączenie: 03 Kwi 2010, 17:20

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 19 Cze 2010, 08:59

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Spróbuj odpalić GMERa w trybie awaryjnym.

Masz na pulpicie nieusuwalny obiekt, dokładnie chodzi o: C:\Documents and Settings\Sebastian\Desktop\2560x1600.jpg. Usuń go za pomocą Delete FXP Files -> http://www.jrtwine.com/products/dfxp/index.htm

Usuwanie OTL także teraz wykonuj w trybie awaryjnym. Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
SRV - File not found [Disabled | Stopped] -- -- (DrWebEngine) Dr.Web Scanning Engine (DrWebEngine)

:Commands
[emptytemp]
[resethosts]

Klikasz Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez vinsdom » 19 Cze 2010, 17:04

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Ant.com Toolbar 2.0.1 Firefox 99660250903 layout/2.00231 ( .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0E)


Log z usuwania : http://wklej.to/erWs
Log z OTL :
http://wklej.to/GVFM
Podczas skanowania w trybie awaryjnym GMER-em system się restartuje :/
vinsdom
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączenie: 03 Kwi 2010, 17:20

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 19 Cze 2010, 19:54

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 ( .NET CLR 3.5.30729)


W takim razie odpuśćmy tego GMERa. Został jeszcze bezplikowy sterownik, pozostałość po Dr.Web, który coś nie chce się usunąć, więc spróbujemy inaczej. Pobierz The Avenger w pole Input script here wklej poniższy tekst:

Kod: Zaznacz wszystko
Drivers to delete:
DrWebEngine

klikasz Execute -> Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
Po wykonaniu wklej raport na forum C:\avenger.txt
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez vinsdom » 19 Cze 2010, 22:50

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Ant.com Toolbar 2.0.1 Firefox 99660250903 layout/2.00231 ( .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0E)


vinsdom
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączenie: 03 Kwi 2010, 17:20

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 20 Cze 2010, 08:59

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Ok, usunięte.

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Zainstaluj SP3 -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... ack_3.html

Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet jeśli go nie używasz) -> http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez vinsdom » 20 Cze 2010, 21:11

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Ant.com Toolbar 2.0.1 Firefox 99660250903 layout/2.00231 ( .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0E)


http://wklej.to/1q0T
podczas instalacji sp3 wyskoczył błąd : język instalacji jest inny niż twój
vinsdom
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 14
Dołączenie: 03 Kwi 2010, 17:20

Re: Proszę o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 20 Cze 2010, 21:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.3) Gecko/20100401 Firefox/3.6.3


Ok, możesz opróżnić jeszcze kwarantannę Malwarebytes.

podczas instalacji sp3 wyskoczył błąd : język instalacji jest inny niż twój

Zainstaluj angielską wersję -> http://www.microsoft.com/downloads/deta ... 1555d4f3d4
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]