TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Komputer strasznie czasami muli i czesto sie zawiesza

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Komputer strasznie czasami muli i czesto sie zawiesza

Postprzez szychszych » 20 Lut 2010, 22:57

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.10


http://www.wklej.eu/index.php?id=805f5124ba <--- HijackThis
http://www.wklej.eu/index.php?id=9305a2d772 <--- Gmer

Problem jest taki że komputer strasznie czasami muli i czesto sie zawiesza. Watpie zeby to byla sprzetu gdyz komp jest dosc nowy. Do tej pory uzywalem AVG antywirus. Próbowałem zrobić log z OTL ale przy włączeniu zawiesza się =\
Z góry dziękuję za pomoc :)

P.S Udało się zrobić log z OTL http://www.wklej.eu/index.php?id=0352cbca0d
szychszych
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 20 Lut 2010, 20:38

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 20 Lut 2010, 23:41

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6


Tylko kilka pustych wpisów tu widać.

Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
O2 - BHO: (AVG Safe Search) - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll File not found
O2 - BHO: (IEPluginBHO Class) - {F5CC7F02-6F4E-4462-B5B1-394A57FD3E0D} - C:\Documents and Settings\start\Dane aplikacji\Nowe Gadu-Gadu\_userdata\ggbho.1.dll File not found
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-1659004503-1078145449-839522115-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - No CLSID value found.

:Files
C:\WINDOWS\Tasks\ParetoLogic Registration.job
C:\Documents and Settings\start\Menu Start\Programy\Autostart\Tworzenie wycinków ekranu i uruchamianie programu OneNote 2007.lnk

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"InCD"=-
"NeroFilterCheck"=-
"nwiz"=-
"RTHDCPL"=-
"SecurDisc"=-

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Run Fix. Następnie:

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez szychszych » 21 Lut 2010, 00:38

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.10


http://www.wklej.eu/index.php?id=99022ef086

I jeszcze jedna sprawa z ktora nie moge sobie poradzic od dluzszego czasu:
http://i45.tinypic.com/2agm3o0.png
szychszych
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 20 Lut 2010, 20:38

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 21 Lut 2010, 09:27

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6


Jeśli chodzi o ten błąd to trudno powiedzieć, może to być problem z pamięcią ram, plikiem wymiany lub samą grą. A w ogóle gra oryginał?? Bo może po prostu crack takie problemy robić.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez szychszych » 21 Lut 2010, 11:49

PostUA: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.2.15 Version/10.10


Gra nie jest oryginalna. Jak wczoraj szukałem to u innych pomagało usunięcie procesu ctfmon.exe jednak u niektórych nie pomagało. Konkretnej odpowiedzi nie znalazłem =\
szychszych
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączenie: 20 Lut 2010, 20:38


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]

cron