TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Komputer wolniej działa, dźwięk się zacina - logi

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Komputer wolniej działa, dźwięk się zacina - logi

Postprzez loquezmk » 02 Lut 2015, 19:55

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Komputer od pewnego czasu znacznie wolniej działa, dźwięk się zacina, przeciąga. Ponadto bardzo często wyskakuje komunikat - program eksplorator windows przestał działać.

LOG
FRST - http://www.wklej.eu/index.php?id=5c876046a5
GMER - http://www.wklej.eu/index.php?id=65301ea69c
loquezmk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 02 Lut 2015, 18:27

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 03 Lut 2015, 13:47

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


1. Odinstaluj: LiveVDO, mystartsearch uninstall
2. Użyj AdwCleaner -> frst-otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p139531 z opcji Usuń i podaj utworzony log.
3. Podaj nowe logi z FRST.

Kolejność jak podałem.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez loquezmk » 03 Lut 2015, 14:57

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


loquezmk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 02 Lut 2015, 18:27

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 04 Lut 2015, 11:20

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


W AdwCleaner -> Odinstaluj

Wklej do notatnika:
S3 ewusbmbb; system32\DRIVERS\ewusbwwan.sys [X]
S3 ew_hwusbdev; system32\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys [X]
S3 ew_usbenumfilter; system32\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys [X]
S3 huawei_enumerator; system32\DRIVERS\ew_jubusenum.sys [X]
S3 hwdatacard; system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X]
S3 WinRing0_1_2_0; \??\C:\Program Files (x86)\IObit\Game Booster 3\Driver\WinRing0x64.sys [X]
FF HKLM-x32\...\Thunderbird\Extensions: [[email protected]] - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird
HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1022152 2014-12-19] (Adobe Systems Incorporated)
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez loquezmk » 04 Lut 2015, 14:03

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


loquezmk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 02 Lut 2015, 18:27

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 04 Lut 2015, 21:32

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Kroki końcowe.

Wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Po wykonaniu napisz, czy jest poprawa.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez loquezmk » 05 Lut 2015, 11:13

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Niestety problem z eksploratorem Windows wciąż występuje.

LOG - http://www.wklej.eu/index.php?id=b8fa25ed80
loquezmk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 02 Lut 2015, 18:27

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez mateo8898 » 05 Lut 2015, 16:59

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Odinstaluj Asus WebStorage, to on powoduje problemy. A jeśli z niego korzystasz (w co wątpię) - przeinstaluj.
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Prośba o sprawdzenie logów

Postprzez loquezmk » 06 Lut 2015, 10:53

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:35.0) Gecko/20100101 Firefox/35.0


Dzieki za pomoc :)
loquezmk
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączenie: 02 Lut 2015, 18:27


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]