Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Komunikat - nie może odnaleźć pliku esycled\boot.com

17 Gru 2008, 18:52

Gdy wchodzę na dysk C to pojawia mi się komunikat ze nie może odnaleźć pliku resycled\boot.com i mam się upewnić ze wpisana nazwa jest poprawna i spróbować ponownie i wysyła mnie do opcji szukaj ...
o co chodzi ??
System jest po formacie.

Log z hijackthis :
http://www.wklej.eu/index.php?id=e952528443

Log z Combofix :
http://www.wklej.eu/index.php?id=6d55f06e90

Re: Prozba o sprawdzenie loga ponownie

17 Gru 2008, 18:56

otwórz notatnik i wklej
Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]


Z menu Notatnika -> Plik -> Zapisz jako -> Zmień rozszerzenie z .txt na wszystkie pliki -> zapisz pod nazwą Fix.reg

Uruchom ten plik, uruchom ponownie komputer

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!

Re: Prozba o sprawdzenie loga ponownie

17 Gru 2008, 20:56

A wiec tak, do autostartu nie mam dostepu ... ten sam komunikat co nizej ale z tym ze jest slowo zastapione na "msconfig".
Ccleanerem przeciscilem system.
Wyłaczylem i wlaczylem ponownie przywracanie
Kasperski nic nieznalazl.

a sprawa nieotwierajcego sie dysku juz zalatwiona, dziala.
Wyślij odpowiedź