Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Komunikat RunDll, problem

13 Sty 2016, 11:25

RunDll ExperienceVirtual.dll nie można odnależć określonego modułu,uruchamia sie przy starcie komputera,jestem zielona w sferze,tylko tyle zrobiłam: skan Combofix,OTL,wyczyszczone malwarem ,mam notatniki co dalej???

Re: Komunikat RunDll, problem

14 Sty 2016, 15:33

ComboFix użyty bez potrzeby, OTL to już przestarzałe narzędzie. Podaj logi z FRST -> otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p164179

Re: Komunikat RunDll, problem

14 Sty 2016, 18:44

Oto link,jak coś nie tak proszę upomnieć,siedzę na wifi z paczką takich samych głąbów jak ja i z głównym zainfekowanym komputerem:

http://wklej.eu/index.php?id=72ec280b9d

Re: Komunikat RunDll, problem

14 Sty 2016, 18:45

wiem,żle wysłałam pierwszą wiadomość,rozpęd,zero myślenia

Re: Komunikat RunDll, problem

16 Sty 2016, 22:47

1. Usuń resztki po Esecie tym -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... aller.html
2. Wklej do notatnika:
Task: {1A7E41C6-7BCF-4829-8607-525F7D2928B4} - \JanuszPrayerFlowageV2 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {25E7FA41-D2F4-40C0-B9E3-9887E0206FD6} - \ShopperPro3 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {49E85CE2-455A-4A34-99B9-226BBADE5F67} - \Inst_Rep -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5A675C1F-4894-4E08-98B7-5BA37B2F77BD} - \SPBIW_UpdateTask_Time_343236363633373735322d3437415a556c2a3223346c41 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {5FBAE3A4-4F3E-4231-9E71-D49FEFA88F95} - System32\Tasks\Experience Virtual => Rundll32.exe "C:\Users\Janusz\AppData\Local\Experience Virtual\{50F43C9D-B948-0778-2B73-F83FE13EC77E}\ExperienceVirtual.dll",#1 <==== UWAGA
Task: {63B80591-D41E-4A98-9D9E-4BBA7FF16C10} - System32\Tasks\Experience Virtual2 => Rundll32.exe "C:\Users\Janusz\AppData\Local\Experience Virtual\{50F43C9D-B948-0778-2B73-F83FE13EC77E}\puglnb.dll",#1 <==== UWAGA
C:\Users\Janusz\AppData\Local\Experience Virtual
Task: {A1B26DF4-0472-4CE0-AE6E-907603522CA9} - \ShopperProJSUpd -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {FEB03DC3-FB82-4633-AA4E-6644C1F99DEA} - \SPDriver -> Brak pliku <==== UWAGA
HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1085656 2015-12-13] (Adobe Systems Incorporated)
HKU\S-1-5-21-34321690-1478903330-1794563176-1001\...\Run: [ALLUpdate] => C:\Program Files (x86)\ALLPlayer\ALLUpdate.exe [2765256 2014-11-03] (ALLPlayer Group Ltd.)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKU\S-1-5-21-34321690-1478903330-1794563176-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
FF ExtraCheck: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\06EEB86049D6ABB7A039BFA85AFB61F406EE [2016-01-11] <==== UWAGA
S2 ekrn; "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\x86\ekrn.exe" [X]
S3 EsetUninstaller; C:\Windows\ESETUninstaller(2).exe -Service [X]
S2 SpyHunter 4 Service; C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\SH4Service.exe [X]
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [X]
S1 eamonm; system32\DRIVERS\eamonm.sys [X]
S1 ehdrv; system32\DRIVERS\ehdrv.sys [X]
S2 epfwwfpr; system32\DRIVERS\epfwwfpr.sys [X]
S3 esgiguard; \??\C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\esgiguard.sys [X]
2016-01-12 09:29 - 2016-01-12 15:14 - 00000000 ____D C:\Qoobox
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Wyślij odpowiedź