Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Laptop mi strasznie zwolnił - logi

04 Gru 2014, 12:40

Laptop mi strasznie zwolnił. O to logi z
FRST
http://www.wklej.eu/index.php?id=aaefb3ff10
http://www.wklej.eu/index.php?id=c87c371ac6
http://www.wklej.eu/index.php?id=2d2296364c
GMER
http://www.wklej.eu/index.php?id=ac19c4765d

Re: logi ?

04 Gru 2014, 13:01

Odinstaluj Secure Download Manager.

Poza tym czysto, kosmetycznie wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [USB3MON] => C:\Program Files\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe [292088 2000-01-01] (Intel Corporation)
HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [500208 2010-03-06] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM\...\Run: [SwitchBoard] => C:\Program Files\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe [517096 2010-02-19] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM\...\Run: [AdobeCS5ServiceManager] => C:\Program Files\Common Files\Adobe\CS5ServiceManager\CS5ServiceManager.exe [406992 2010-02-22] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM\...\Run: [BCSSync] => C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe [89184 2012-11-05] (Microsoft Corporation)
HKU\S-1-5-21-2488173247-2348023183-3861380331-1000\...\Run: [Facebook Update] => C:\Users\mmileq\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe [138096 2014-10-18] (Facebook Inc.)
HKU\S-1-5-21-2488173247-2348023183-3861380331-1000\...\Run: [CW] => [X]
U3 kwrdrpog; \??\C:\Users\mmileq\AppData\Local\Temp\kwrdrpog.sys [X]
C:\Windows\Tasks\SlimDrivers Startup.job
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.

Re: logi ?

04 Gru 2014, 13:39

http://www.wklej.eu/index.php?id=188e56ff9f
http://www.wklej.eu/index.php?id=113a0c3e6e
http://www.wklej.eu/index.php?id=db35b78108

http://www.wklej.eu/index.php?id=fa4e3d5e20

Re: logi ?

04 Gru 2014, 14:05

Z logami tyle.

Wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)

Re: logi ?

04 Gru 2014, 14:11

można coś jeszcze zrobić ? Poza logami ?

Re: logi ?

04 Gru 2014, 14:14

Sprawdź, czy problem występuje w trybie czystego rozruchu -> http://support.microsoft.com/kb/331796/pl

Re: logi ?

04 Gru 2014, 14:26

Działa dużo szybciej. Co mogę zrobić z tym ?

Re: logi ?

04 Gru 2014, 14:30

Ustaw wszystko tak jak było, a następnie odznaczaj po jednym programie, usłudze i rób restarty. W ten sposób natrafisz na tą, która powoduje problemy.

Re: logi ?

04 Gru 2014, 14:40

Dziękuje, jeśli jest jeszcze coś co mogę sprawdzić to daj. Dużo pomogłeś jeszcze raz dziękuje. :)

Re: logi ?

04 Gru 2014, 16:46

A znalazłeś aplikację / usługę powodującą problemy?
Wyślij odpowiedź