Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Laptop po włączeniu się systemu non stop się zawiesza - logi

07 Sty 2016, 01:42

Dobry wieczór,

Mam potworny problem z laptopem: po włączeniu się system praktycznie non stop się zawiesza. Gdy kilka godzin temu działał jeszcze w miarę poprawnie, eset32 nie pokazywał żadnych nieprawidłowości, niemniej z każdą chwilą było coraz gorzej. Do tego stopnia, że malwarebytes zawiesił się w trakcie skanowania systemu. Poniżej wklejam log po skanowaniu FRST-em:

FRST http://www.wklej.eu/index.php?id=7736390709
Addition http://www.wklej.eu/index.php?id=ac7c9cf80e
Shortcut http://www.wklej.eu/index.php?id=2f4bc9baea

Niestety nie udało się przeskanować systemu GMER-em - za każdym razem program zawieszał się przed ukończeniem skanowania, w związku z czym nie byłem w stanie stworzyć loga. Jeśli jest to niezbędne, to oczywiście będę próbował do skutku.

Na tę chwilę będę wdzięczny za każdą pomoc.

Re: Proszę o sprawdzenie logów

08 Sty 2016, 13:08

Logi czyste, kosmetycznie wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\Run: [USB3MON] => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) USB 3.0 eXtensible Host Controller Driver\Application\iusb3mon.exe [292088 2013-02-23] (Intel Corporation)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [597040 2015-10-06] (Oracle Corporation)
Winlogon\Notify\igfxcui: igfxdev.dll [X]
HKU\S-1-5-21-3834568518-2930424863-866269587-1000\...\Run: [Adobe Acrobat Synchronizer] => "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat DC\Acrobat\AdobeCollabSync.exe"
HKU\S-1-5-21-3834568518-2930424863-866269587-1000\...\Run: [ISUSPM] => C:\ProgramData\FLEXnet\Connect\11\ISUSPM.exe [222496 2009-05-05] (Acresso Corporation)
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.

Podaj screenshot z HD Tune -> http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/testowanie_i_diagnostyka/HD_Tune_Pro.html z zakładki Health

Re: Proszę o sprawdzenie logów

09 Sty 2016, 15:10

Ogromne dzięki za poświęcony czas!

log z fixlog.text http://wklej.eu/index.php?id=7cbc7b702f

HD Tune http://img24.otofotki.pl/obrazki/nr780_ ... D-tune.jpg


Przy okazji, czy możesz polecić jakiś dobry program do monitorowania pracy hardware, np. temperatury, zużycia procesora, etc.?
Wyślij odpowiedź