Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
28 Lis 2012, 20:06
Witam. Proszę o sprawdzenie logów z OTL.
Laptop strasznie muli się przy odpaleniu jest koszmar z 15 min trzeba czekać żeby można było normalnie na nim funkcjonować.
Kolejna kwestia to używając Firefoxa i grając w jakąś grę na przeglądarce użycie CPU 100 % no coś jest nie tak =/
http://www.wklej.eu/index.php?id=dfd33ebdf9http://www.wklej.eu/index.php?id=be12b441e7Proszę o pomoc
02 Gru 2012, 12:41
Kolejna kwestia to używając Firefoxa i grając w jakąś grę na przeglądarce użycie CPU 100 % no coś jest nie tak =/
Który proces tak obciąża CPU??? I czy problem występuje na innych przeglądarkach??
W Autoruns odznacz i usuń:
zakładka
Logon:
rdpclip
SigmatelSysTrayApp
StartCCC
Adobe Gamma Loader.lnk
QuickSet.lnk
Rizone Memory Booster.lnk Rizone Memory Booster
Microsoft Windows Mail 7
DellSupportCenter
WMPNSCFG
zakładka
Scheduled Tasks:
wszystko
zakładka
Services (tylko odznacz):
BBSvc
BBUpdate
gupdate1c9b0b9ac0125ed
gupdatem
gusvc
Microsoft SharePoint Workspace Audit Service
Nero BackItUp Scheduler 4.0
ose
osppsvc
WinDefend
WMPNetworkSvc
Odinstaluj
Bing Bar.
Uruchom
OTL 
w oknie
Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
DRV - File not found [File_System | On_Demand | Stopped] -- C:\Program Files\IObit\Game Booster 3\Driver\WinRing0.sys -- (WinRing0_1_2_0)
DRV - File not found [Kernel | System | Stopped] -- C:\Windows\system32\drivers\SBREdrv.sys -- (SBRE)
DRV - File not found [Kernel | System | Stopped] -- C:\Windows\SYSTEM32\DRIVERS\OMCI.SYS -- (OMCI)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\nwlnkfwd.sys -- (NwlnkFwd)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\nwlnkflt.sys -- (NwlnkFlt)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ipinip.sys -- (IpInIp)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\AmdLLD.sys -- (AmdLLD)
IE - HKU\S-1-5-21-3471815057-3795578254-2813589387-1000\..\SearchScopes\{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}: "URL" = http://startsear.ch/?src=sp&aff=1&cf=35e32010-334a-11e2-b08a-90dc3ae49ffb&q={searchTerms}
O4 - HKLM..\Run: [NPSStartup] File not found
:Files
C:\Users\Arczi\AppData\Local\Temp*.html
:Commands
[emptytemp]
Klikasz
Wykonaj skrypt. Dajesz log z usuwania + nowe logi z OTL.
02 Gru 2012, 18:43
I czy problem występuje na innych przeglądarkach??
Czekamy na odpowiedź. Sprawdź sobie najlepiej na Chrome, czy problem też jest, bo ma wbudowaną wtyczkę Flash.
02 Gru 2012, 18:54
Też jest to samo na Chrome
02 Gru 2012, 19:15
Z logami to tyle.
W OTL kliknij
SprzątaniePrzeczyść dysk oraz rejestr
CCleanerWykonaj
pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport (po uruchomieniu odrzuć okres testowy)
Zainstaluj SP2
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... ack_2.htmlZaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet jeśli go nie używasz)
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... rer_9.htmlOdinstaluj starą wersję czytnika .PDF:
Adobe Reader 9.1
i zainstaluj najnowszą
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... eader.htmlZaktualizuj Firefoksa do najnowszej wersji (Firefox

Pomoc

O programie Firefox)
Po wykonaniu wszystkich powyższych napisz, jak wygląda sytuacja.
03 Gru 2012, 16:36
Zaktualizuj IE do najnowszej wersji (nawet jeśli go nie używasz)
http://www.instalki.pl/programy/downloa ... rer_9.html nie obsługuje tej wersji systemu
03 Gru 2012, 16:48
arczieku napisał(a):[IE9] nie obsługuje tej wersji systemu

Czemu ma nie obsługiwać, skoro - przynajmniej w teorii - masz Vistę?
03 Gru 2012, 16:59
Nie wiem taki komunikat wyskoczył ale ok poradzę sobie

aczkolwiek zero poprawy jak na tą chwilę.... Malware wykrył 2 infekcję usunąłem je. Działam dalej SP2 i IE i poźniej aktualizacja FireFox
03 Gru 2012, 17:15
IE - wybrałeś z listy wersję dla Windows Vista??
Malware wykrył 2 infekcję usunąłem je
Miałeś podać raport.
03 Gru 2012, 18:38
Witam. Pozwolę sobie zauważyć ,że miałeś wykonać pełne skanowanie.
mati8898 napisał(a):Wykonaj pełne skanowanie
A no i dlaczego nie usunąłeś wpisów znalezionych przez Malware?
HKCR\regfile\shell\open\command| (Broken.OpenCommand)

Złe: ("regedit.exe" "%1") Dobre: (regedit.exe "%1")

Nie wykonano akcji.
C:\Users\Arczi\Downloads\AdobeReader11.exe (PUP.Bundle.Installer.OI)

Nie wykonano akcji.
C:\Windows\olinkinfo.dll (Trojan.Agent)

Nie wykonano akcji.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.