Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

logi - proszę o sprawdzenie

08 Lut 2010, 15:14

Witam!

Proszę o pomoc przy sprawdzeniu logów i sugestię co dalej

OTL
http://www.wklej.eu/index.php?id=08030c21e8

Gmer
http://www.wklej.eu/index.php?id=cbfbb05817

Pozdrawiam i z góry dziękuję

Re: logi - proszę o sprawdzenie

08 Lut 2010, 16:41

Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
PRC - [2008-04-15 13:00:00 | 001,035,264 | ---- | M] (Microsoft Corporation) -- C:\WINDOWS\explorer.exe
PRC - [2010-01-29 20:12:24 | 000,058,744 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\QuestService\questservice139.exe
PRC - [2010-01-29 20:12:24 | 000,058,744 | ---- | M] () -- C:\Program Files\QuestService\questservice.exe
MOD - [2010-01-29 20:12:18 | 000,589,824 | ---- | M] () -- C:\Program Files\QuestService\questservice.dll
SRV - [2010-01-29 20:12:24 | 000,058,744 | ---- | M] () [Auto | Running] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\QuestService\questservice139.exe -- (QuestService Service)
DRV - [2010-01-30 19:54:42 | 000,007,936 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Documents and Settings\MLS\Ustawienia lokalne\temp\12355968.01-30-2010 -- (ByakkoDriver)
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "Gameztar Toolbar"
FF - prefs.js..extensions.enabledItems: {8141440E-08F0-4339-9959-5C31C6A69F23}:4.1.0.5190
FF - prefs.js..extensions.enabledItems: {d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}:1.1.1
FF - prefs.js..extensions.enabledItems: {E889F097-B0BE-471B-89AD-B86B6F04B506}:3.1.0.1630
FF - prefs.js..extensions.enabledItems: {F2DDDB92-1605-4260-9B25-45A4DAE87B50}:1.0
FF - prefs.js..extensions.enabledItems: {E63605FC-D583-4C81-867F-9457BDB3EA1B}:3.1.0.1840
FF - HKLM\software\mozilla\Firefox\Extensions\\{E63605FC-D583-4C81-867F-9457BDB3EA1B}: C:\Program Files\Web Search Operator\3.1.0.1840\FF [2009-12-01 18:18:19 | 000,000,000 | ---D | M]
FF - HKLM\software\mozilla\Firefox\Extensions\\{8141440E-08F0-4339-9959-5C31C6A69F23}: C:\Program Files\Automated Content Enhancer\4.1.0.5190\FF [2009-12-01 18:18:27 | 000,000,000 | ---D | M]
FF - HKLM\software\mozilla\Firefox\Extensions\\{E889F097-B0BE-471B-89AD-B86B6F04B506}: C:\Program Files\Customized Platform Advancer\3.1.0.1630\FF [2009-12-01 18:18:37 | 000,000,000 | ---D | M]
[2010-01-30 16:32:13 | 000,000,000 | ---D | M] (QuestService) -- C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions\{F2DDDB92-1605-4260-9B25-45A4DAE87B50}
O2 - BHO: (Content Management Wizard) - {B72681C0-A222-4b21-A0E2-53A5A5CA3D41} - C:\Program Files\Content Management Wizard\1.1.0.1870\CMWIE.dll ()
O2 - BHO: (Web Search Operator) - {EB4A577D-BCAD-4b1c-8AF2-9A74B8DD3431} - C:\Program Files\Web Search Operator\3.1.0.1840\WSO.dll ()

:Files
C:\Program Files\QuestService
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\QuestService
C:\Program Files\Web Search Operator
C:\Program Files\Automated Content Enhancer
C:\Program Files\Customized Platform Advancer
C:\Program Files\Content Management Wizard
C:\Documents and Settings\MLS\Menu Start\Programy\Autostart\Tworzenie wycinków ekranu i uruchamianie programu OneNote 2007.lnk

:Commands
[emptytemp]
[start explorer]

Klikasz Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowy log z OTL (jak będziesz robił nowy log to zmień na 90 dni)

Re: logi - proszę o sprawdzenie

09 Lut 2010, 14:47

Witam!
Zrobiłam ww wskazówek. Po zrestartowaniu kompa taki wyświetlił się komunikat - pod linkiem
http://www.wklej.eu/index.php?id=bb5271f326
Proszę o komentarz z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Re: logi - proszę o sprawdzenie

09 Lut 2010, 17:54

Podaj jeszcze nowy log z OTL robiony opcją Run Scan (tylko pamiętaj, aby przestawić na 90 dni)

Re: logi - proszę o sprawdzenie

10 Lut 2010, 14:35

Dziękuję za pomoc.
Przesyłam link z nowym logiem z OTL wg wskazówek
http://www.wklej.eu/index.php?id=a77a2c249a

Pozdrawiam

Re: logi - proszę o sprawdzenie

10 Lut 2010, 16:38

Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
PRC - [2009-11-26 18:27:36 | 000,348,160 | ---- | M] () -- C:\Program Files\Internet Today\1.1.0.1190\InternetToday.exe
O2 - BHO: (TCP) - {CAC89FF9-34A9-4431-8CFE-292A47F843BC} - C:\Program Files\Textual Content Provider\1.1.0.1610\TCPIE.dll ()
O4 - HKLM..\Run: [Internet Today Task] C:\Program Files\Internet Today\1.1.0.1190\InternetToday.exe ()

:Files
C:\Program Files\Internet Today
C:\Program Files\Textual Content Provider
C:\Documents and Settings\MLS\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Internet Today
C:\Documents and Settings\MLS\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Textual Content Provider
C:\Program Files\Textual Content Provider
C:\Program Files\Internet Today
C:\Documents and Settings\MLS\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Customized Platform Advancer
C:\Documents and Settings\MLS\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Automated Content Enhancer
C:\Documents and Settings\MLS\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Web Search Operator
C:\Program Files\Gameztar Toolbar
C:\Documents and Settings\MLS\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Gameztar Toolbar

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Adobe Reader Speed Launcher"=-
"Adobe ARM"=-
"ATICCC"=-
"GrooveMonitor"=-
"NeroFilterCheck"=-
"RTHDCPL"=-
"SkyTel"=-
"SunJavaUpdateSched"=-

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowy log z OTL

Re: logi - proszę o sprawdzenie

12 Lut 2010, 14:24

http://www.wklej.eu/index.php?id=5629c71554

zrobiłam

Re: logi - proszę o sprawdzenie

12 Lut 2010, 17:38

Ok, więcej nic nie widzę.

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Re: logi - proszę o sprawdzenie

16 Lut 2010, 13:37

Witam

wykonałam wg zaleceń
wygląda, że jest lepiej
http://www.wklej.eu/index.php?id=a1711ebd54
usunęłam i po ponownym skanie nic się na razie nie wykrywa

Czy to na tę chwilę wystarczy?

z góry dziękuję i pozdrawiam

Re: logi - proszę o sprawdzenie

16 Lut 2010, 17:35

Same resztki w rejestrze. Możesz jeszcze opróżnić kwarantannę Malwarebytes. Tyle.

Re: logi - proszę o sprawdzenie

22 Lut 2010, 11:00

Dziękuję bardzo za pomoc. Czy mogę prosić jeszcze o pomoc przy jednym komputerze? To samo.

Re: logi - proszę o sprawdzenie

22 Lut 2010, 11:08

Pewnie, podaj log z OTL.

Re: logi - proszę o sprawdzenie

24 Lut 2010, 16:10

Dziękuję ;)
log z OTL
http://www.wklej.eu/index.php?id=9b9de08d09

pozdrawiam

Re: logi - proszę o sprawdzenie

24 Lut 2010, 16:44

Tu praktycznie nic nie ma.
Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
O3 - HKCU\..\Toolbar\ShellBrowser: (no name) - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [zzzHPSETUP] File not found

:Files
C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart\Microsoft Office.lnk
C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart\Adobe Reader Speed Launch.lnk
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\.zreglib
C:\WINDOWS\System32\micr0st.dll

:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CloneCDElbyCDFL"=-
"HotKeysCmds"=-
"IgfxTray"=-
"IMJPMIG8.1"=-
"LaunchApp"=-
"MSPY2002"=-
"PHIME2002A"=-
"PHIME2002ASync"=-
"RemoteControl"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
"TkBellExe"=-

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Run Fix. Następnie:

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Re: logi - proszę o sprawdzenie

26 Lut 2010, 22:22

witam!
wg wskazówek postępowałam
po skanie nie wykryto żadnych zainfekowanych elementów

Pozdrawiam
i serdecznie dziękuję za pomoc
Wyślij odpowiedź