Tematyka związana z produktami firmy Microsoft.
Wyślij odpowiedź

Microsoft Office 2007

30 Cze 2007, 02:50

Siema

Niedawno zainstalowałem ten program, napisałem swoje CV
i wysyłam do pracodawców. W odpowiedziach dostaje, że nie mogą odczytać
moich załączników i żebym wysyłał w formacie word.
OK myślę, jest to nowy program więc mogą nie mieć aktualizacji
więc zsynchronizowałem moje CV do wersji nawet 2000 i to samo
nie mogą odczytać. Mi ten program śmiga bez problemu - czytam wszystko
i otwieram.
Może komuś z was wyśle email - sprawdzimy zobaczymy jak o co chodzi?

30 Cze 2007, 08:50

nowy word zapisuje w formacie xdoc...

wejdz w twój dokument, zrób Zapisz Jako, i wybierz format .doc (office 2000, xp)


i bedzie działać ;)

30 Cze 2007, 11:25

A innym sposobem na otworzenie docx jest:

http://www.docx2doc.com/
A najlepiej to: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=pl
Wyślij odpowiedź