Wszystko co wiąże się ze sprzętem komputerowym.
Wyślij odpowiedź

Nagrywarka - pomoc w zakupie

19 Lut 2009, 12:08

Witam, chciałbym kupić nagrywarkę LG SuperMulti DVD+/-RW GH22LP20 LightScribe bulk black (ATA) http://www.komputronik.pl/Napedy_optycz ... ,id,57337/. Tylko jest problem w tym, że jestem laikiem komputerowym! Mam parę pytań:
1. Czy ta nagrywarka będzie pasowała do mojego komputera, czy wejścia się zgadzają
2. Czy muszę kupić jakiś kabel czy jest w zestawie i jaki?
3. W związku z tym, że się na tym nie znam, czy zwykły laik poradzi sobie z podłączeniem tej nagrywarki? Chodzi mi o to czy wystarczy, że ją podłączę czy coś trzeba będzie jeszcze ustawiać w BIOsie, DOSie (nie znam się na tym). Obecnie używam napędu LG GDR8164B. Poradzę sobie? Proszę o instrukcje

Jeśli ta nagrywarka nie pasuje do mojego komputera to jaką polecacie i na co muszę patrzeć. Z góry bardzo dziękuję

Płyta główna:
Typ procesora AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3000+
Nazwa płyty głównej Asus K8V-MX (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
Mikroukład płyty głównej VIA VT8380 K8M800, AMD Hammer
Pamięć fizyczna 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM)
Typ BIOS'u AMI (10/14/05)
Port komunikacyjny Port komunikacyjny (COM2)
Port komunikacyjny Port drukarki (LPT1)

Re: Nagrywarka - pomoc w zakupie

19 Lut 2009, 14:01