TA STRONA UŻYWA COOKIE. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Od dnia 25.05.2018 r. na terenie Unii Europejskiej wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności oraz regulaminem serwisu  [X]

Nie można wejść na żadną partycję po infekcji wirusem.

Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.

Nie można wejść na żadną partycję po infekcji wirusem.

Postprzez michaello_89 » 20 Sty 2010, 20:49

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)


Witam,
po wlozeniu pendrive'a i ponownym uruchomieniu komputera program antywirusowy wykryl i poddal kwarantannie wirusy, super anti spyware wykryl trojana i tez poddal kwarantannie. Jednak probujac wejsc na ktorakolwiek partycje otwiera sie okno z zapytaniem jakiego programu chce uzyc, aby otworzyc plik. Jestem zupelnym laikiem i nie wiem jak to naprawic. Czy moglby ktos mi pomoc? Przeskanowalem OTL'em system. Linki do logow:

http://www.wklej.eu/index.php?id=83972e478d
http://www.wklej.eu/index.php?id=46c9a6d59a
michaello_89
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 20 Sty 2010, 20:36

Re: Nie można wejść na żadną partycję po infekcji wirusem.

Postprzez mateo8898 » 20 Sty 2010, 21:07

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7


Uruchom OTL -> w oknie Custom Scans/Fixes wklej:
:OTL
[2009-12-18 01:31:54 | 00,063,488 | ---- | M] (Nullsoft) -- C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins\npwachk.dll
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - - No CLSID value found.
O32 - AutoRun File - [2010-01-19 21:51:24 | 00,000,063 | RHS- | M] () - D:\autorun.inf -- [ NTFS ]

:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced]
"SuperHidden"=dword:00000001
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced]
"Hidden"=dword:00000001
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced]
"ShowSuperHidden"=dword:00000001
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced\Folder\Hidden\SHOWALL]
"CheckedValue"=dword:00000001
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced\Folder\SuperHidden\Policy\DontShowSuperHidden]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced\Folder\SuperHidden\Policy\DontShowSuperHidden]
@=""
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"HotKeysCmds"=-
"IgfxTray"=-
"LiveUpdate"=-
"Persistence"=-
"QuickTime Task"=-
"RTHDCPL"=-
"snp2uvc"=-
"SunJavaUpdateSched"=-

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Run Fix. Dajesz log z usuwania + nowy log z OTL

Wylecz pamięci przenośne Flash Disinfector lub sformatuj
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Nie można wejść na żadną partycję po infekcji wirusem.

Postprzez michaello_89 » 20 Sty 2010, 21:27

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)


michaello_89
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 20 Sty 2010, 20:36

Re: Nie można wejść na żadną partycję po infekcji wirusem.

Postprzez mateo8898 » 20 Sty 2010, 21:31

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7


Usunięte.

W OTL kliknij CleanUp

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach -> Instrukcja

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Nie można wejść na żadną partycję po infekcji wirusem.

Postprzez michaello_89 » 20 Sty 2010, 23:34

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729)


michaello_89
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 20 Sty 2010, 20:36

Re: Nie można wejść na żadną partycję po infekcji wirusem.

Postprzez mateo8898 » 21 Sty 2010, 09:06

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7


Log ucięty, ale wiadomo, że tam był tylko jakiś strzęp w rejestrze, więc jeśli usunięty to powinno być ok
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966

Re: Nie można wejść na żadną partycję po infekcji wirusem.

Postprzez michaello_89 » 10 Lis 2010, 04:01

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101026 Firefox/3.6.12 ( .NET CLR 3.5.30729)


Witam ponownie,
Mógłby ktoś rzucić okiem na logi? Od dłuższego czasu programy uruchamiają się strasznie wolno (Mozilla potrafi uruchamiać się 4 min), program antywirusowy nic nie wykrył, defragmentacja dysków nic nie dała.
Linki do logów:
http://www.wklej.eu/index.php?id=eea84a72c9
http://www.wklej.eu/index.php?id=97d92ea358
michaello_89
Forumowicz
Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączenie: 20 Sty 2010, 20:36

Re: Nie można wejść na żadną partycję po infekcji wirusem.

Postprzez mateo8898 » 10 Lis 2010, 15:04

PostUA: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101026 Firefox/3.6.12


Logi są czyste, kosmetycznie uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\Drivers\btwusb.sys -- (BTWUSB)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\btwhid.sys -- (btwhid)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\btwdndis.sys -- (BTWDNDIS)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\btport.sys -- (BTDriver)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\drivers\btaudio.sys -- (btaudio)
O4 - HKCU..\Run: [] File not found

:Commands
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt. Następnie:

W OTL kliknij Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Wejdź w Menedżer Urządzeń -> Kontrolery IDE ATA/ATAPI -> Podstawowy kanał IDE -> Ustawienia zaawansowane -> Sprawdź, jak jest ustawiony Bieżący tryb transferu
To samo robisz dla Pomocniczego kanału IDE
Awatar użytkownika
mateo8898
Moderator
Moderator
 
Posty: 15377
Dołączenie: 15 Maj 2009, 14:55
Pochwały: 966


Powróć do Bezpieczeństwo

Kto jest na forum

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]

cron