Nie możesz znaleźć potrzebnej aplikacji, napisz o tym, a na pewno użytkownicy forum postarają się pomóc.
Wyślij odpowiedź

Oprogramowanie hotelowe

25 Lut 2009, 13:53

Szukam programu do prowadzenia recepcji w hotelu. Możecie mi coś dobrego polecić?

Re: Oprogramowanie hotelowe

25 Lut 2009, 15:06

margo45 zobacz tutaj czy o to ci chodziło.

06 Lip 2017, 14:41

Odświeżam temat, bo mam podobny problem.

Tak jak margo45 szukam dobrego programu do prowadzenia recepcji oraz takiego, który ma system rezerwacji. Dajcie znać, jeśli coś wiecie na ten temat :)

07 Lip 2017, 14:23

Polecam zlecić freelancerowi napisanie czegoś w PHP

10 Lip 2017, 11:00

Dynamical, to co proponuje Ci PanOkrutny to jedno rozwiązanie, ja jednak na Twoim miejscu postawiłbym na dobry program dla hoteli.

Osobiście polecam Chart, pracuję na tym programie od 2 lat i jestem bardzo zadowolony. Ma wiele przydatnych modułów, jest prosty w obsłudze, a cena też jest korzystna ;) Gdybyś był zainteresowany tym programem, to zostawiam Ci linka: http://www.chart.pl

28 Sie 2017, 15:11

Dynamical, jeśli nadal szukasz, polecam InteliHotel - świetny program do obsługi hotelu, który jest prosty w obsłudze i idealnie nadaje się do dużych hoteli lub całej sieci :) Nie będę sie rozpisywać na ten temat, zostawiam linka, gdybyś był zainteresowany :)

http://www.intelihotel.pl/

31 Sie 2017, 21:58

Witam, chętnie się dołączę.

20 Paź 2017, 16:24

To ja również się podłączę do pytania - bo mam podobny problem. Poszukuję dobrego oprogramowania, wspomagającego prowadzenie hotelu - recepcja, zarządzanie rezerwacjami, system rezerwacji. Zaprzyjaźniony hotel poleca nam firmę Interfeo, jako twórców dedykowanego oprogramowania, które sprawdza się już od kilku lat. Co wy na to? Co sądzicie o programach tworzonych na zamówienie?

25 Paź 2017, 21:04

Podbijam pytanie. Już od dłuższego czasu szukam i znaleźć nie mogę. Polecacie coś?

03 Lis 2017, 13:13