Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Podczas skanowania gmerem zawiesza sie komputer. Log OTL

21 Wrz 2010, 13:34

Witam, tak jak w temacie - prosze o sprawdzenie tak na wszelki wypadek loga z OTL, byc moze cos sie dostalo do systemu. Dziwne jest to ze podczas skanowania gmerem zawiesza mi sie komputer co jest pierwszym takim przypadkiem. z gory dziekuje za zainteresowanie sie tamtem

http://www.wklej.eu/index.php?id=aa888ddb24

http://www.wklej.eu/index.php?id=3fb9d57eb3

Re: Prosze o sprawdzenie loga - OTL

21 Wrz 2010, 15:54

Dziwne jest to ze podczas skanowania gmerem zawiesza mi sie komputer co jest pierwszym takim przypadkiem.

Bo działa sterownik napędów wirtualnych. Przed uruchomieniem Gmera użyj Defoggera

Zresztą w logach nic nie ma. Kosmetyka:
Uruchom OTL -> w oknie Własne opcje skanowania/skrypt wklej:
:OTL
DRV - File not found [Kernel | System | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\ccbc.sys -- (ccbc)
DRV - File not found [Kernel | System | Stopped] -- C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\AmdK8.sys -- (AmdK8)
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000001 - File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000002 - File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000003 - File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000004 - File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000005 - File not found
O10 - Protocol_Catalog9\Catalog_Entries\000000000011 - File not found

:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"nwiz"=-
"NvMediaCenter"=-
"NvCplDaemon"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\AuthorizedApplications\List]
"C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe"=-
"C:\Program Files\TmUnitedForever\TmForever.exe"=-
"C:\Program Files\TrackMania Sunrise\TmSunrise.exe"=-
"C:\Program Files\Gameforge4D\AirRivals_PL\Launcher.atm"=-
"C:\Program Files\Gameforge4D\AirRivals_PL\Res-Voip\SCVoIP.exe"=-
"D:\Program Files\Steam\steamapps\edward0809\half-life blue shift\hl.exe"=-
"C:\Program Files\Atari\Test Drive Unlimited\TestDriveUnlimited.exe"=-
"D:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe"=-


:Commands
[emptytemp]

Klikasz Wykonaj skrypt, później Sprzątanie

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner

Wykonaj pełne skanowanie Malwarebytes' Anti-Malware - jeśli coś znajdzie usuń i daj raport

Odinstaluj starą wersję Java:
Java(TM) 6 Update 13

i zainstaluj najnowszą -> http://www.instalki.pl/programy/downloa ... %29_6.html

Zaktualizuj Firefoksa do najnowszej wersji (Firefox -> Pomoc -> Sprawdź dostępność aktualizacji...)

Re: Podczas skanowania gmerem zawiesza sie komputer. Log OTL

24 Wrz 2010, 17:27

i wszystko gotowe. dziekuje za pomoc
Wyślij odpowiedź