Wnioski można składać do 13 października br. Pierwotnie nabór miał trwać do 30 września br., jednak CPPC, które jest partnerem wiodącym projektu, poinformowało o wydłużeniu terminu na składanie wniosków konkursowych do 13 października br. do godziny 16:00. Każdy samorząd może otrzymać dofinansowanie w wysokości od 200000 do 850000 zł. Wysokość dofinansowania oraz udział wkładu własnego będą wyznaczane dla poszczególnych jednostek terytorialnych na podstawie algorytmu i będą uzależnione od liczby mieszkańców i zamożności jednostki, czyli tzw. wskaźnika podatkowego odpowiedniego dla gmin, powiatów i województw. Więcej na temat sprzętu, który można zakupić w ramach programu:
- Kod: Zaznacz wszystko
https://ht.poznan.pl/projekt-cyberbezpieczny-samorzad-na-co-przeznaczyc-granty/
Projekt grantowy może trwać maksymalnie 24 miesiące od dnia wejścia w życie Umowy, jednak nie dłużej niż do końca czerwca 2026 r. Zatem samorządy będą mogły rozliczyć w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd działania zrealizowane od 1 czerwca 2023 r. do 30 czerwca 2026 r.