Nie możesz znaleźć potrzebnej aplikacji, napisz o tym, a na pewno użytkownicy forum postarają się pomóc.
Wyślij odpowiedź

Problem podczas uruchamiania pliku. (błąd RunDLL)

21 Cze 2014, 11:54

WITAM I PROSZĘ O POMOC :)

Przy uruchamianiu komputera wyskakuje komunikat: :?

RunDLL - wystapił problem podczas uruchamiania pliku
C:\Users\Toshiba\AppData\Local\Conduit\BackgroundContainer\BackgroundContainer.dll
Nie można odnaleźć określonego modułu.

Jak można temu zaradzić? :(
Ostatnio edytowany przez JEDREK, 21 Cze 2014, 22:18, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Zmiana nazwy tematu.

Problem podczas uruchamiania pliku. (błąd RunDLL)

21 Cze 2014, 13:39

Wejdź w Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu sterowania\Narzędzia administracyjne, a następnie Harmonogram zadań. Z lewej strony masz folder Biblioteka Harmonogramu Zadań - kliknij na niego. W środkowej części okna znajdziesz zaplanowane zadania. Znajdz to które powoduje błąd. Kliknij w nie, wybierz zakładkę Akcje i daj Usuń.
Załączniki
2014-06-21_133939.jpg
2014-06-21_133939.jpg (84.38 KiB) Obejrzany 33267 razy

Problem podczas uruchamiania pliku. (błąd RunDLL)

21 Cze 2014, 17:33

Wrzuć logi z FRST -> otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p164179

Re: Problem podczas uruchamiania pliku. (błąd RunDLL)

01 Lip 2014, 11:18

Co ma harmonogram zadań do tego problemu? I skąd ma wiedzieć, które zadanie powoduje błąd?
Do autora: Spróbuj wyczyścić rejestr ccleanerem (podejrzewam, ze tam mógłby być problem, choć nie wiem co mogłoby to być dokładnie). Raz mi pomógł w podobnej sytuacji. Choć szanse na to są wątpliwe, ale warto spróbować.
Wyślij odpowiedź