Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Problem przy instalacji Panda 2015

29 Cze 2015, 22:17

Przy próbie instalacji Panda Global Protection 2015 (na komputerze wciąż jest wersja 2014, która miała być odinstalowana w trakcie instalacji) wyskakuje okno z komunikatem: Run DLL. Wystapil problem podczas uruchamiania pliku C:\Program Nie mozna odnalezc okreslonego modulu.
Instalacja nie udaje się.
Pomoc z Helpline na nic się nie przydała (poniżej podaję opis), tylko spowodowała, ze wersja 2014 została odinstalowana i nie mam w tej chwili ani starej, ani nowej.

Logi:
http://www.wklej.eu/index.php?id=6b57b19768
http://www.wklej.eu/index.php?id=9ab9faa91c
http://www.wklej.eu/index.php?id=5aea06aefa

Porady z Helpline Panda Protection były takie:
Witam, proszę ponowić próbę instalacji z pliku:
http://acs.pandasoftware.com/Panda2015/GP/ESD/GP15.exe

w przypadku dalszych problemów proszę wykonać instrukcję:
1. Ze strony http://support.microsoft.com/mats/progr ... install/pl proszę pobrać i uruchomić program Fixit.


2. Proszę wykonać instrukcję ze strony:
http://www.howtogeek.com/184374/how-to- ... windows-7/

Instrukcja sprowadza się do wykonania poleceń w oknie konsoli CMD:
%windir%\system32\msiexec.exe /unregister
%windir%\system32\msiexec.exe /regserver

%windir%\syswow64\msiexec.exe /unregister
%windir%\syswow64\msiexec.exe /regserver
msiexec /unregister
msiexec /regserver

3. proszę przeskanować komputer narzędziem ze strony:
http://pandacloudcleaner.pandasecurity.com/facebook/

4. proszę ponowić próbę instalacji z pliku:
http://acs.pandasoftware.com/Panda2015/GP/ESD/GP15.exe

Re: Problem przy instalacji Panda 2015

02 Lip 2015, 10:42

Pomoc z Helpline na nic się nie przydała (poniżej podaję opis), tylko spowodowała, ze wersja 2014 została odinstalowana i nie mam w tej chwili ani starej, ani nowej.

Z logów wynika co innego. Panda 2014 jest cały czas zainstalowana.
Użyj tego -> http://www.pandasecurity.com/resources/ ... TALLER.exe do usunięcia Pandy 2014, a następnie podaj nowe logi z FRST.

Re: Problem przy instalacji Panda 2015

23 Sie 2015, 17:19

Po dłuższym czasie (urlop, a potem wyjazdy:) podaję nowe logi, bo problem się nie zmienił:

http://www.wklej.eu/index.php?id=c850657a4e
http://www.wklej.eu/index.php?id=9d16d0f0cf
http://www.wklej.eu/index.php?id=5c691e3b02

Re: Problem przy instalacji Panda 2015

24 Sie 2015, 20:41

Jak rozumiem użyłaś podanego przeze mnie narzędzia przed wykonaniem logów?

Re: Problem przy instalacji Panda 2015

21 Wrz 2015, 10:11

Odinstalowałam Panda 2014 z TALLER.exe.
A wykonywanie logów za pomocą FRST64

Re: Problem przy instalacji Panda 2015

24 Wrz 2015, 11:44

Dobrze, ale pytam o kolejność działań. Zresztą najlepiej podaj nowe logi z FRST, bo już trochę czasu minęło od wykonania tych poprzednich.
Wyślij odpowiedź