Posty związane z oprogramowaniem. Odpowiedzi na nurtujące Was pytania.
Wyślij odpowiedź

problem z cofnięciem zmiany lokalizacji folderu

27 Lip 2012, 18:37

Witam, chciałam zrobić miejsce na dysku c i robiłam zmianę lokalizacji folderu moje obrazy do dysku d... teraz na dysku d mam porozrzucane wszystkie zdjęcia i jest bałagan.... A w moim głównym folderze zamiast ikonki "moje obrazy" jest ikonka "dysk lokalny D" i tam są wszystkie zdjęcia. Teraz chciała bym to cofnąć, tylko nie wiem jak... Dodam że jak próbuję przywrócić domyślną lokalizację tego folderu to wyskakuje mi komunikat "Nie można utworzyć listy zwykłych podfolderów w D:/System Volume Information. Odmowa dostępu." A gdy chciałam zrobić przywrócenie do poprzedniej wersji to wyskakuje, że plik jest otwarty w innym programie...
Co mogę zrobić w takiej sytuacji aby ten folder znalazł się z powrotem na dysku c? Bardzo proszę o pomoc bo jestem kompletnym laikiem w tych sprawach....

Re: problem z cofnięciem zmiany lokalizacji folderu

27 Lip 2012, 19:17

Spróbuj przywracania systemu w trybie awaryjnym.

27 Lip 2012, 19:33

tylko że nie chciała bym przywracać systemu a tylko przywrócić ten folder do poprzedniej wersji...
No i jeszcze czemu folder "moje obrazy" zmienił się na "dysk lokalny D"?

27 Lip 2012, 20:12

Uruchom komputer wcisnij klawisz f8 i wybierz opcje ostatnia znana dobra konfiguracja

27 Lip 2012, 21:02

niestety niczego to nie zmieniło...

27 Lip 2012, 22:05

Tutaj zapewne bruździ folder System Volume Information. Najpierw uzyskaj do niego dostęp -> [strona nie jest już dostępna], a później próbuj zmiany lokalizacji Moje obrazy. Ewentualnie po uzyskaniu dostępu do System Volume Information spróbuj go usunąć.

27 Lip 2012, 23:23

niestety coś nie wychodzi, może źle robię? mam windows 7 starter.