Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Problem z dźwiękiem, proszę o pomoc

05 Gru 2014, 14:37

Mam problem z dźwiękiem w komputerze. Włączam komputer - wszystko jest ok, a potem w trakcie pracy nagle się okazuje że dźwięk już nie działa. Gdy próbuję odtworzyć muzykę na iTunes program się otwiera, ale plik się nie odtwarza (ten paseczek zostaje na 0:00) a gdy próbuję odtwarzać Windows Media Playerem wyskakuje mi komunikat o błędzie. Próbowałam sprawdzać aktualizację sterowników itd ale wszystko wydaje się być okej. Serio już nie wiem co robić... Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale problem ten występuje od wczoraj, a przedwczoraj zainstalowałam nowego antywirusa ESET Smart Security. Gdy restartuję komputer dźwięk znowu działa ale tylko do czasu.. Bardzo proszę o pomoc :cry:

Re: Bardzo proszę o pomoc T_T

06 Gru 2014, 13:53

Podaj wymagane logi z:
FRST -> otl-gmer-i-inne-poradnik-t13967-15.html#p164179
Gmer -> otl-gmer-silent-runners-sdfix-i-inne-poradnik-t13967.html#p88736

Re: Problem z dźwiękiem, proszę o pomoc

08 Gru 2014, 16:01

FRST:
http://www.wklej.eu/index.php?id=b2194683a9
http://www.wklej.eu/index.php?id=8ab6f0e455
http://www.wklej.eu/index.php?id=c6f8b2f9c2

Gmer:
http://www.wklej.eu/index.php?id=814e5705f3

Re: Problem z dźwiękiem, proszę o pomoc

09 Gru 2014, 11:11

Logi czyste, kosmetyka.

Odinstaluj: McAfee Security Scan Plus, Norton Security Scan

Następnie wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [RtHDVCpl] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe [7938080 2009-07-24] (Realtek Semiconductor)
HKLM\...\Run: [Skytel] => C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\Skytel.exe [1833504 2009-07-24] (Realtek Semiconductor Corp.)
HKLM\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe [171520 2009-08-19] (Sun Microsystems, Inc.)
HKLM\...\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe [446392 2012-04-04] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [HP Software Update] => C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [54840 2007-05-08] (Hewlett-Packard)
HKLM-x32\...\Run: [DivXMediaServer] => C:\Program Files (x86)\DivX\DivX Media Server\DivXMediaServer.exe [450560 2013-01-30] (DivX, LLC)
HKLM-x32\...\Run: [DivXUpdate] => C:\Program Files (x86)\DivX\DivX Update\DivXUpdate.exe [1263952 2013-02-13] ()
HKLM-x32\...\Run: [SwitchBoard] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe [517096 2014-01-22] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [AdobeCS6ServiceManager] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS6ServiceManager\CS6ServiceManager.exe [1073312 2012-03-09] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [QuickTime Task] => C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTTask.exe [421888 2014-01-17] (Apple Inc.)
HKLM-x32\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [959176 2014-08-21] (Adobe Systems Incorporated)
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [271744 2014-09-26] (Oracle Corporation)
Winlogon\Notify\VESWinlogon-x32: VESWinlogon.dll [X]
HKU\S-1-5-21-260022979-2573792331-1901720023-1001\...\Run: [swg] => C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe [39408 2009-09-06] (Google Inc.)
Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\McAfee Security Scan Plus.lnk
Startup: C:\Users\TERG\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Tworzenie wycinków ekranu i uruchamianie programu OneNote 2007.lnk
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay1] -> {E68D0A50-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay2] -> {E68D0A51-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay3] -> {E68D0A52-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay4] -> {E68D0A53-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} => No File
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.google.com/ig/redirectdomain?brand=SVEA&bmod=SVEA", "hxxp://websearch.flyandsearch.info/?pid=724&r=2014/09/04&hid=6109678993889592751&lg=EN&cc=PL"
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - No Path
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho] - No Path
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - No Path
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [bhbaigodmmknebbbhechpfjebgdlkhnn] - C:\Users\Aga\AppData\Roaming\jmp3.crx [Not Found]
S1 avkmgr; system32\DRIVERS\avkmgr.sys [X]
S3 dump_wmimmc; \??\C:\gPotato.eu\Dragonica\Release\GameGuard\dump_wmimmc.sys [X]
S3 efavdrv; \??\C:\Windows\system32\drivers\efavdrv.sys [X]
S3 esgiguard; \??\C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\esgiguard.sys [X]
2014-12-05 13:57 - 2014-09-05 16:27 - 00000000 ____D () C:\AdwCleaner
Task: C:\Windows\Tasks\Norton Security Scan for Aga.job => C:\Program Files (x86)\Norton Security Scan\Engine\2.7.3.34\Nss.exe
Task: C:\Windows\Tasks\Install_NSS.job => C:\Program Files (x86)\DivX\Symantec\scstubinstaller.exe
Task: {44043448-3400-48C2-8D26-11276CDC4C25} - System32\Tasks\Norton Security Scan for Aga => C:\Program Files (x86)\Norton Security Scan\Engine\2.7.3.34\Nss.exe [2010-11-15] (Symantec Corporation)
Task: {5A252B19-0BEF-4247-8F26-DAF84CC70137} - System32\Tasks\RunAsStdUser Task for VeohWebPlayer => C:\Program Files (x86)\Veoh Networks\VeohWebPlayer\veohwebplayer.exe
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Fix. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.

Re: Problem z dźwiękiem, proszę o pomoc

09 Gru 2014, 12:04

Fixlog:
http://wklej.eu/index.php?id=508ae0b8a4
FRST:
http://wklej.eu/index.php?id=a772f687ec
Addition:
http://wklej.eu/index.php?id=e50b10a6e6


Przy odinstalowywaniu McAfee pojawił mi się komunikat że program nie został odinstalowany poprawnie bo nie mam wystarczających uprawnień. Mam administratora na swoim koncie więc nie wiem o co w tym chodziło.

Re: Problem z dźwiękiem, proszę o pomoc

09 Gru 2014, 17:56

OK, jak rozumiem problem nie ustąpił?

Re: Problem z dźwiękiem, proszę o pomoc

09 Gru 2014, 18:24

Nie jestem pewna. Dzisiaj żadnych problemów z dźwiękiem nie miałam, ale nie wiem czy to dlatego że problem został naprawiony czy po prostu był to jakiś łut szczęścia. W każdym razie dziękuję za pomoc ^^

Re: Problem z dźwiękiem, proszę o pomoc

09 Gru 2014, 20:16

Eh... Problem wrócił. Oglądałam sobie serial, dałam stop żeby pogadać z siostrą i jak dałam play to dźwięku już nie było... Jakieś pomysły? :(

Re: Problem z dźwiękiem, proszę o pomoc

09 Gru 2014, 20:36

W pierwszym poście napisałaś:
a gdy próbuję odtwarzać Windows Media Playerem wyskakuje mi komunikat o błędzie

Podaj treść tego komunikatu lub wrzuć screenshot.
Wyślij odpowiedź