Tematyka dotycząca bezpośredniej wymiany plików, czyli p2p
Wyślij odpowiedź

problem z emule

22 Sie 2007, 19:21

mam emule i sciagam fife 07 mam lacze 512kb/s i jak sciagam to wogole nic sie nie pobiera.co jest?

22 Sie 2007, 19:48

Udostępnij w eMule wszystko co się da.

Muł ma to do siebie, że im więcej udostępniasz tym szybciej możesz ściągać. Na początku zawsze się dłuuugo rozpędza i trza czekać i czekać.

Z czasem będzie to szybciej się działo, ale tylko wtedy jak już wyslesz trochę danych.

22 Sie 2007, 20:06

eee... tam lukas jak nic mu się nie ściąga to nie wina tego że nic nie udostępnił, a ile ty masz źródeł jak null (zero) źródeł to nic nie pobierzesz.

22 Sie 2007, 20:12

Oczywiście logiczne jest, że jak nie ma źródeł to nie pobierzesz. Z góry jednak założyłem, żę ma ich troche ;]

Nie znam się za bardzo na eMule, uzywałem go raptem kilka godzin kiedys :D Ale jedno wiem na pewno - jeżeli dużo udostępnisz danych (w sensie już wysłanych) to krócej czekasz aż zacznie Ci się ściagać.

Ale i tak bardziej polecam bezkarny P2M i strone *** na ktorej można się było rejestrować niedawno bez zaproszeń. Chyba spowrotem wrócili do zamkniętego grona użytkowników, a to peszek ;]

23 Sie 2007, 13:27

LucaS napisał(a):Udostępnij w eMule wszystko co się da.

Muł ma to do siebie, że im więcej udostępniasz tym szybciej możesz ściągać. Na początku zawsze się dłuuugo rozpędza i trza czekać i czekać.

Z czasem będzie to szybciej się działo, ale tylko wtedy jak już wyslesz trochę danych.

Nie wazne jest ile udostepniasztylko co.

eMula ma system kredytow,co oznacza ze im wiecej masz kredytow tym krocej czekasz.Jeden z najsprawiedliwszych programow p2p

Im wiecej zrodel tym lepiej,krotszy czas oczekiwania i wieksza szybkosc pobierania.

itd itd

wiecej jest tu -> http://instalki.pl/forum/viewtopic.php?t=3952

23 Sie 2007, 17:38

niunka używasz maskowania w mułku ??

26 Sie 2007, 17:22

a co to jest to udostępnianie? :>

26 Sie 2007, 17:25