Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
16 Mar 2012, 20:06
A wpadłeś na pomysł reinstalacji gry?
17 Mar 2012, 09:02
To nic nie da, bo problem występuje nie tylko w grze.
17 Mar 2012, 14:58
Fakt, alej nie występuje też we wszystkich aplikacjach, wiec reinstalacja zaawansowana może rozwiązać problem (mało prawdopodobne, ale możliwe).
17 Mar 2012, 15:48
Ponowna instalacja gry nic nie pomoże, gra jest świeżo zainstalowana, ponieważ przy każdej nowej aktualizacji, jestem zmuszany do pobierania najnowszego klienta gry (zazwyczaj to niewidzialny obecnie launcher pobierał aktualizacje). Problem występował również przy wcześniejszych wersjach gry, ale tylko na Win7, nie XP, jak mnie pamięć nie myli.
18 Mar 2012, 13:00
A zainstaluj Flash`a inaczej. Pobierz to
- Kod:
http://kb2.adobe.com/cps/191/tn_19166.html#main_ManualInstaller
PPM
Uruchom jako Administrator.
18 Mar 2012, 15:47
Żadna z opisanych tam metod nie podziałała. Instalator jest przeźroczysty:
18 Mar 2012, 15:50
Niezwykłe
. Spróbuj wykonać to w trybie awaryjnym. Jeśli się nie uda to może to defekt systemu. W takim przypadku uruchom Konsolę Odzyskiwania
http://technet.microsoft.com/pl-pl/libr ... 10%29.aspx i wprowadź w Niej polecenie
CHKDSK /R.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.