Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Problem z Google Chrome

07 Gru 2015, 13:54

Witam, mam problem z google chrome, mianowicie jeśli otworzę nową kartę i chcę coś wyszukać w pasku pokazuje "http://s.coldsearch.com/" a następnie przekierowuje na bling.
W żaden sposób nie można tego zmienić w ustawieniach przeglądarki.

Poniżej skany:
FRST:
http://www.wklej.eu/index.php?id=5e239cf599
http://www.wklej.eu/index.php?id=69a2123198
http://www.wklej.eu/index.php?id=ec64b78b57

GMER:
http://www.wklej.eu/index.php?id=0e65c672bf

Proszę o pomoc.

Re: Problem z Google Chrome

07 Gru 2015, 21:15

Wklej do notatnika:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [254336 2013-07-02] (Oracle Corporation)
Startup: C:\Users\kontakt\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Wysyłanie do programu OneNote.lnk [2014-07-16]
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <======= UWAGA
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope - brak wartości
S2 McAfee SiteAdvisor Service; "C:\Program Files\Common Files\McAfee\McSvcHost\McSvHost.exe" /McCoreSvc [X]
S2 ptp4200cmsvc64; C:\Windows\SysWOW64\ptp4200cmsvc64.exe [X]
2015-12-07 09:16 - 2014-05-08 14:34 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.

Zresetuj Chrome -> https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=pl

Re: Problem z Google Chrome

08 Gru 2015, 15:12

Dziękuje za zajęcie się moim problemem.

fixlog.txt: http://wklej.eu/index.php?id=7f72b314be

shortcut: http://wklej.eu/index.php?id=82294e4d02
Addition.txt: http://wklej.eu/index.php?id=45e448273f
FRST.txt: http://wklej.eu/index.php?id=356fd621b1

Re: Problem z Google Chrome

09 Gru 2015, 18:39

Czy problem nadal występuje?

Re: Problem z Google Chrome

10 Gru 2015, 10:04

Witam, problem zniknął :) Super bardzo dziękuje za pomoc :)

Re: Problem z Google Chrome

11 Gru 2015, 17:35

Kroki końcowe:

Wklej do notatnika:
DeleteQuarantine:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw

Przeczyść dysk oraz rejestr CCleaner (zakładka Cleaner i Rejestr)
Wyślij odpowiedź