Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.
Regulamin forum
1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi:
FRST oraz z
GMER3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale
Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
23 Paź 2014, 21:56
Witam.Mam problem z instalacja ściągniętych z internetu plików. Ściągam pliki z różnych zródeł i za każdym razem plik jest uszkodzony.
Mam także problem z przeglądarkami. Na Mozilli jak wejdę na jakąś stronę to po kilku sekundach przeglądarka się resetuje i wyskakuje okno z ponownym jej uruchomieniem. Zaś na Chrome, już podczas wczytywania byle jakiej strony wyskakuje "Kurza twarz" Proszę o pomoc, jestem w tym zielony i nie mogę sobie z tym poradzić a jest to bardzo uciążliwe.
Pozdrawiam
26 Paź 2014, 16:58
Logi są czyste, kosmetyka. Wklej do notatnika:
HKLM\...\Run: [SoundMan] => C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE [77824 2004-12-22] (Realtek Semiconductor Corp.)
HKLM\...\Run: [NvCplDaemon] => RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
HKLM\...\Run: [nwiz] => nwiz.exe /install
HKLM\...\Run: [NvMediaCenter] => RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
S4 IntelIde; No ImagePath
U1 WS2IFSL; No ImagePath
EmptyTemp:
Plik zapisujesz pod nazwą
fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim
Fix. Powstanie plik
fixlog.txt, który podajesz na forum.
Odinstaluj na próbę Avasta.
27 Paź 2014, 02:04
OK, czy po odinstalowaniu antywirusa jest jakaś poprawa?
27 Paź 2014, 17:43
Żadnej poprawy
27 Paź 2014, 17:49
A sprawdź, czy problem z pobieraniem plików występuje w trybie awaryjnym z obsługą sieci.
27 Paź 2014, 20:20
Niestety bez zmian.
27 Paź 2014, 20:51
System chyba nie dawno instalowany? Jeśli tak to rzucają się w oczy spore zaniedbania:
Dodatek Service Pack 2
Internet Explorer Version 6
Adobe Acrobat 5.0
XP to już ogólnie staruszek, a więc absolutnym minimum jest tutaj Service Pack 3 oraz IE 8. Bo system w tej postaci, którą obecnie masz to proszenie się o problemy. Nie rozumiem także instalacji starej i dziurawej wersji Acrobat.
Tak więc, kiedy system był instalowany i od kiedy występuje problem z pobieraniem?
27 Paź 2014, 22:08
System był, instalowany ok.2 dni przed napisaniem tego tematu. Mam oryginalnego Win XP z sp 2, dlatego zawsze recznie instalowałem SP 3 po reinstalacji , lecz po tej wystepuja jakies problemy.
27 Paź 2014, 22:13
A wrzuć screenshot z tym komunikatem o uszkodzonym pliku.
04 Lis 2014, 21:57
Sory ze tak długo, ale święta itp..
Taki błąd wyskakuje po ściągnięciu Service Pack 3
http://img31.otofotki.pl/re784_efefe.JPG.html
05 Lis 2014, 10:05
Spróbuj pobrać SP3 na innym komputerze i zainstalować.
07 Lis 2014, 10:49
Z 2 różnych żrodeł, pobrane na innym PC,ale taki sam błąd wyskakuje
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.