Tutaj możecie pisać o czym się tylko podoba, tematyka dowolna... niekoniecznie związana z oprogramowaniem.
Wyślij odpowiedź

27 Sie 2006, 20:27

Jak na karcie gwarancyjnej jest napisane rok to jest to rok i nie ma gadania.
Jak to się ma do prawa nie wiem. Możesz podzwonić do Uokiku ale nie wiem czy ci pomogą.

27 Sie 2006, 21:13

Mac napisał(a):Jak na karcie gwarancyjnej jest napisane rok to jest to rok i nie ma gadania.
Jak to się ma do prawa nie wiem. Możesz podzwonić do Uokiku ale nie wiem czy ci pomogą.


Na szczescie (dla Crocka) nie masz racji ;). Na gwarancyjnej mozesz sobie napisac nawet 1 dzien.

27 Sie 2006, 22:39

dokładnie, admin ma racje, gwarancja dana przez producenta to jedno, a gwarancja z tytyłu sprzedarzy konsumenckiej to drugie, jeżeli awaria wystąpiła nie z twojej przyczyny, a tak przynajmniej napisałeś to nie masz się co martwić tylko iść i producent ma obowiązek przyjąć reklamacje i poddać go naprawia(wgranie nowego softa) i po kłopocie.

pozdrawiam

28 Sie 2006, 00:00

Crock napisał(a):Wyrzucić to nie mam zamiaru wyrzucać, bo zababuliłem 400 zł za niego :P . No cóż muszę iść do serwisu :x .

Możliwe, że mi spadł i się coś pierdo**ęło :? .


Dobra... dzięki.



Miałem ten sam problem. Miałem odtwarzacz mp3 Creative Muvo 512 mb pamięci. Pamiętam jak kiedyś mi spadł, spoczątku sobie pomyślałem że nic sie nie stało. Potem to było 3 po tym jak to się zdarzyło, podłaczam do komputera, i pisze "Dysk Wymienny". Problem w tym że kiedy klikałem na niego komp zaczoł mulić wogule nic nie działało. Wtedy pojechałem do sklepu gdzie kupiłem mp3 i poczekałem jakiś miesiąc i mi wymienili.
Wyślij odpowiedź