Problemy dotyczące sieci Internet, konfiguracja sieci LAN, WLAN, konfiguracja serwerów. Rozdzielanie połączeń internetowych. Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Routery, huby, switche, anteny itp.
Wyślij odpowiedź

Problem z routerem

22 Lip 2008, 12:10

Mam problem z routerem. Mianowicie router nie może się połączyć.
Mam nowy modem - Pentagram Cerberus P 6311-07A ( ADSL2+ )
Wszystkie ustawienia są na 100% poprawne. Ustawiałem je wraz z obsługą klienta. Był u mnie nawet informatyk i mówił, że router nie może się połączyć ( tylko tyle xP ). Mam neta w TP. Poprzedni modem ( speedtouch ADSL ) się zjarał ( wraz z kartą sieciową, którą mam nową ;d ). Działam teraz na tanim modemie ZXDSL na jednego kompa...
Wątpię, żeby modem był zepsuty.
Mogę podać wam wszelkie info dot. ustawień etc.
Proszę o pomoc :)

22 Lip 2008, 22:22

Zrób twardy reset routera i próbuj jeszcze raz.

Wklep jeszcze raz dane:
Enkapsulacja PPPoA - VcMUX
VPI - 0
VCI - 35
ATM class - UBR

Sprawdź też czy ikonka ADSL na routerze się świeci "ciągle" po podłączeniu lini czy też "mryga", jak "mryga" tzn że nie masz synchronizacji z linią wtedy będzie wiadomo, że router jest walnięty (np wejście liniowe), ponieważ na innym modemie net chodzi więc można wyklyczyć wine dostawcy.

Jeżeli nie mruga to jest okej i w konfiguracji się pomyliłeś więc możesz też spróbować przez płytke dolączoną do routera.

Image

Image

22 Lip 2008, 22:43

wszystkie ustawienia cacy. jedyne co nie było takie same to te ATM class :P bylo vlux ( czy jakoś tak )
no czyli modem do wymiany ;/ lipa
dzięki za pomoc. Można zamknąć

28 Lip 2008, 19:54

Ponawiam temat
router jest sprawdzony w serwisie i nic z nim nie jest. skonfigurowałem go dobrze kilkukrotnie był sprawdzany. dzwoniłem na infolinie to po 10 minutowej rozmowie typ zaczął mi pieprzyć, że nie zajmuje się konfiguracją...
router sprawdzany był też na innym komputerze - to samo
jakieś pomysły ;/? poprzedzę, że działam teraz na modemie neostrady... czyżby monopol :F?

29 Lip 2008, 17:46

A czy w serwisie podłączali pod neostrade? Może tylko weszli w jego konfiguracje zobaczyli ze chodzi i stwierdzili, ze jest sprawny. Jeżeli dajesz sobie ręke uciac, że dobrze konfigurujesz to niestety ale to musi być wina routera.

Napisz jeszcze jak go podłączasz.

29 Lip 2008, 19:47

dam się nawet wykastrować! na dwóch forach mi całe dane dają nawet informatyk nie wiedział o co chodzi ;d a router jest na 100% dobry bo nie dość, że nowy to był sprawdzany w serwisie a wszystko mam dobrze podłączone kabel telefoniczny bezpośrednio do routera tak samo mam modem podłączony

29 Lip 2008, 21:27

Daj mi na pw linki do tych for, że nowy to znie znaczy że sprawny o czym dobrze wiem, ponieważ pracuje juz od lutego w sklepie komputerowym i wiem jak jest z nowymi rzeczami szczególnie sieciowymi. Co z tego, że sprawdzili nie wiadomo jak oni go sprwadzaja czy sprawdzają go pod linią. Powiedz że chcesz drugi taki sam model.
Wyślij odpowiedź