Logi, zabezpieczenie komputera, danych. Programy antywirusowe antyspyware, firewall itp.

Regulamin forum

1. Każdy temat powinien odzwierciedlać treść wątku.
2. W przypadku wklejania logów; należy je wykonać od razu przynajmniej z dwóch narzędzi: FRST oraz z GMER
3. Wszelkie logi proszę publikować na przeznaczonych do tego stronach a w poście wklejać tylko link.
4. Nie wskazane jest skracanie logów, należy wkleić cały - od początku, do końca.
5. Nie wskazane jest podczepianie się do tematów innych użytkowników - proszę założyć nowy temat w dziale Bezpieczeństwo, ułatwi to pomoc sprawdzającemu.
6. Osoby nie posiadające odpowiedniej wiedzy, nie powinny sprawdzać logów, ponieważ grozi to poważnym uszkodzeniem systemu lub aplikacji zainstalowanych na komputerze.
7. Należy dokładnie opisać problem, występujące objawy oraz wszelkie podjęte działania.
8. Każdy skrypt jest unikatowy, napisany dla każdego przypadku z osobna, więc nie może być stosowany przez innych.
9. W przypadku zamieszczenia zrzutu ekranu (screenshot'a) proszę korzystać z zewnętrznego serwisu oferującego hosting zdjęć.
Wyślij odpowiedź

Problem z rundll

26 Lis 2015, 01:35

Witam,
Ostatnimi czasy instalowalem troche programow na mojego kompa. Po ich uzyciu standardowo ccleaner i adwcleaner.
Od tego czasu podczas uruchomienia komputera wyświetla mi sie komunikat: Wystąpił błąd podczas uruchamiania pliku C:\User\Mati\AppData\Local\Video Pool\zBin\VideoPool.dll
Nie znam się za bardzo na naprawie tego typu rzeczy, wiec podsylam logi:
FRST: http://www.wklej.eu/index.php?id=f4f0e71836
ADDITION: http://www.wklej.eu/index.php?id=09ee2df4a9

Pomocy..

Re: Problem z rundll

27 Lis 2015, 12:49

Wklej do notatnika:
Task: {14234CEB-AF3F-4DB3-86FA-5A97D0A4DE4F} - \SmartWeb Upgrade Trigger Task -> Brak pliku <==== UWAGA
Toolbar: HKU\S-1-5-21-1048297293-1901911749-1568490106-1000 -> Brak nazwy - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - Brak pliku
S4 nvvad_WaveExtensible; system32\drivers\nvvad32v.sys [X]
2015-11-25 23:50 - 2015-11-25 23:51 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
EmptyTemp:

Plik zapisujesz pod nazwą fixlist.txt i umieszczasz obok FRST. Uruchom FRST i kliknij w nim Napraw. Powstanie plik fixlog.txt, który podajesz na forum.
Następnie podaj nowe logi z FRST.
Wyślij odpowiedź